Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook planuje aktualizacje w kanale wiadomości

04-08-2011, 13:27

Nowości mają być odpowiedzią na niezadowolenie programistów oraz reklamodawców.

konto firmowe

reklama


W odpowiedzi na szybki rozwój sieci społecznościowej od Google'a również Facebook zamierza wkrótce zaprezentować ważne aktualizacje.

>>Czytaj także: Siostra Zuckerberga odchodzi z Facebooka

Sonda
Korzystasz z serwisów podobnych do TubeFire?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Jak podaje Wall Street Journal, nowości będą związane z kanałem informacji użytkowników (News Feed), ale także z funkcjami dotyczącymi przycisku "Lubię to". Według gazety powodem zmian ma być rosnące niezadowolenie reklamodawców oraz programistów.

Obecnie to skrypt Facebooka decyduje o tym, co ostatecznie znajdzie się na ścianie danego użytkownika. Reklamodawcy skarżą się więc, że ich interakcja z internautami często nie wyświetla się na ścianach osób, które posiadają w swojej sieci kontaktów.

Wkrótce kanał informacji ma zostać udostępniony także w wersji, która nie będzie filtrowana, co jednak również pociąga za sobą wiele negatywnych następstw. Jak mówił jakiś czas temu Sean Parker, na ograniczenia związane z liczbą wyświetlanych na stronach użytkowników treści zdecydowano się, gdyż liczba publikowanych wiadomości okazała się zbyt duża, by internauci mogli je wszystkie przejrzeć.

Inne nowości mają być związane z przyciskiem "Lubię to", który może w przyszłości oferować również "inne gesty". Internauci prawdopodobnie będą mogli m.in. oznaczać produkty, które chcieliby kupić lub dostać w prezencie.

>>Czytaj także: Randka na Facebooku zakończyła się napadem (wideo)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *