Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Już ponad 25 milionów użytkowników Google+

03-08-2011, 17:10

Społecznościowa usługa od Google'a zyskuje w pierwszych tygodniach po starcie popularność znacznie szybciej niż Facebook czy Twitter.

robot sprzątający

reklama


W Google+ od niedawna można oglądać także transmisje na żywo z YouTube'a i choć usługa szybko zyskuje popularność, nie brakuje internautów sceptycznie nastawionych do serwisu społecznościowego Google'a.

>>Czytaj także: Google kupiło zestaw patentów od IBM

Sonda
Jak oceniasz internet mobilny w Play?
  • bardzo dobrze
  • dobrze
  • źle
  • nie mam zdania/nie korzystam
wyniki  komentarze

Według firmy analitycznej comScore Google+ skorzystało już 25 milionów internautów. Co jednak znacznie ważniejsze, spędzają oni teraz w witrynie więcej czasu niż na jeszcze tydzień temu. Choć większa liczba znajomych w serwisie sprzyja dłuższemu korzystaniu ze strony, tempo wzrostu liczby nowych kont nieco zmalało.

Raport Expertian Hitwise podawał natomiast, że w ostatnim tygodniu lipca liczba odwiedzających Google+ spadła o 3 proc., a czas, jaki poświęcili oni usłudze, aż o 10 proc. Tymczasem według comScore użytkownicy społecznościowej witryny od Google'a spędzali na niej pod koniec lipca aż o 50 proc. czasu więcej niż kilkanaście dni wcześniej.

Andrew Lipsman z comScore zauważa również, że popularność Google+ może szybko wzrosnąć dzięki lepszej integracji z Gmailem w przyszłości. Jeśli o tym pomyślisz, Gmail jest teraz miejscem, w którym Google chciałoby, aby istniała twoja sieć społecznościowa - powiedział Lipsman.

>>Czytaj także: Mapy Google dla Androida z funkcją wysyłania zdjęć


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Mashable, comScore