Dzięki wykorzystaniu elektronicznych terminali każdy klient ma być obsłużony o kilka sekund szybciej. Wielu jednak tego typu nowości nie podobają się.
Choć roboty mogą być niezwykle użyteczne w ratowaniu ludzkiego życia, niektóre zwyczajnie odbierają im zajęcie.
Jak donosi Financial Times, sieć znanych restauracji McDonald's ma zamiar zamienić część kasjerów na elektroniczne terminale w ponad 7 tysiącach europejskich placówek.
Jak mówi Steve Easterbrook, szef McDonald's na Europę: Sposób zamawiania jedzenia nie zmienił się od 30-40 lat. Nowości mają oczywiście sprawić, że każdego dnia dokonywanych będzie jeszcze więcej transakcji, co już teraz całkiem nieźle wychodzi wspomnianej sieci restauracji. Tylko w pierwszym kwartale 2011 roku sprzedaż w europejskich oddziałach wzrosła o 5,7 proc.
Jak dodaje Easterbrook, przewiduje się, że dzięki nowościom uda się zaoszczędzić średnio trzy do czterech sekund na każdym kliencie. Choć wydaje się to niewiele, kilka chwil przemnożone przez ponad 2 mln klientów obsługiwanych każdego dnia zmienia się już w bardzo dużą liczbę.
Dodatkowo, dzięki większej automatyzacji procesu zamawiania i transakcjom bezgotówkowym, możliwe będzie zbieranie większej ilości informacji o nawykach żywieniowych klientów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|