Rynek reklamy może w przyszłości przypominać obrazy znane z futurystycznych filmów.
Reklamy w sieci cieszą się niezmienną popularnością, jednak również billboardy, które spotykamy na ulicy, mogą być wkrótce naszpikowane nowoczesną elektroniką.
Firma Immersive, która zgromadziła już blisko milion dolarów od inwestorów, chce wyposażyć uliczne reklamy w systemy rozpoznawania twarzy, które umożliwiłyby dostosowanie wyświetlanych kreacji reklamowych do konkretnych osób przyglądających się w danym momencie obiektowi.
Oprogramowanie byłoby w stanie rozpoznać płeć oraz przedział wiekowy osób, które znajdują się w pobliżu. Następnie na podstawie kalkulacji wyświetlana byłaby dopasowana reklama, która w założeniu miałaby przynieść największe zyski reklamodawcy.
Nieco kontrowersji może wzbudzać fakt, że system tworzony przez Immersive miałby również monitorować ludzi mających kontakt z reklamą i wysyłać do reklamodawców między innymi informacje o tym, jak długo wpatrywali się oni w billboard.
Choć wizja tego typu reklam może się wydawać nieprawdopodobna, pierwsze testy pokazały, że nowoczesnym billboardom przyglądano się o 60 proc. dłużej niż standardowym, statycznym bannerom.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|