Prosta, zarazem nowoczesna i pomysłowa - taka ma być nowa Netia. Za sprawą zmiany logo i kampanii reklamowych bez udziału Tomasza Kota, dotychczasowej „twarzy” Netii.
Wydawać by się mogło, że powiew świeżości rozpoczął się wraz z zaprezentowaniem nowego logo kilka dni temu. Jednak już w styczniu br. Netia przedstawiła swoją strategię, o czym pisaliśmy w Dzienniku Internautów. To właśnie modyfikacja planów działania zapoczątkowanych w 2007 na kolejne pięć lat była pierwszym symptomem zmian. Z kolei z planów na lata 2012-2020 można wywnioskować jedno – Netia chce być numerem 1 w kategorii dostawców usługi dostępu do internetu.
Odświeżonemu logo towarzyszą nowe kampanie reklamowe. Postać Tomasza Kota została w dużym stopniu utożsamiona z marką, ale dla wielu ekspertów rezygnacja z aktora była zaskoczeniem. Spoty reklamowe z celebrytą w roli głównej były na tyle popularne, że na rynku powstawały kampanie konkurencji nawiązujące do „twarzy” Netii. Ostatecznie Tomasza Kota zastąpiono Instytutem Netii.
- Kampania Netii opiera się na emocjach, jest kolorowa, uwzględnia barwne postaci, które są twarzą tej kampanii. Odwołuje się do emocji, co jest niezmiernie istotne - tłumaczy Magda Borowik, analityk IDC Polska.
- Netia wykorzystuje każdą szansę, którą jej daje rynek i regulator. Robi to rzeczywiście sprawnie. Nowy wizerunek przyciąga ludzi (...) To może odmłodzić markę - uważa Anna Streżyńska, Prezes UKE.
Jak tłumaczy Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii, „rebraining” obejmuje całość komunikacji, firmowych materiałów, ofert i sprzętu. Zapytany o konkretne działania dla klientów, rzecznik przywołuje projekt Klientomania (mający poprawić satysfakcję klientów), który w tym przypadku nie ulega zmianie, a będzie po prostu kontynuowany.
Ostatni raz firma zmieniła swoje logo niespełna cztery lata temu. Netia zapowiada, że 12 kwietnia br. zaprezentuje pierwszą nową ofertę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|