Największy serwis społecznościowy na świecie kontynuuje ekspansję na urządzenia mobilne.
Jak niedawno informowaliśmy, twórcy Twittera wyraźnie odradzili deweloperom tworzenie kolejnych klientów ich serwisu. Programy do obsługi mikrobloga dublowały funkcje znane z oficjalnych aplikacji i dezorientowały użytkowników.
Facebook na razie otwarcie nie podziela takich obaw, zamiast tego nabywa mobilną platformę Snaptu, by umożliwić funkcjonowanie serwisu na jeszcze większej gamie urządzeń. Snaptu pozwala na uruchamianie klientów Twittera, Facebooka, Flickra czy Picasy niemal na każdym typie telefonu wyposażonym w dostęp do internetu.
Twórcy narzędzia chwalą się obsługą ponad 2,5 tysiąca typów urządzeń, a to z pewnością Facebookowi, który próbował się wkraść już nawet na kartę SIM, jest bardzo na rękę.
Serwis TechCrunch spekuluje, że przejęcie kosztowało Facebooka około 60-70 milionów dolarów, jednak pojawiają się też informacje, które wskazują na znacznie niższe sumy, jak 40 milionów. Biorąc pod uwagę najnowszą wycenę społecznościowego giganta oscylującą już w granicach 75 miliardów dolarów, nabycie Snaptu to niemal niezauważalny wydatek, który jednocześnie pozwoli zaspokoić potrzeby dużej grupy użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|