Przygotowania do zmiany marki Ery na T-Mobile idą pełną parą. Możliwe terminy pojawienia się nowej marki w Polsce to czerwiec lub wakacje. Kołem zamachowym tegorocznej oferty będzie szybki internet.
reklama
Dynamiczniejsza, weselsza, młodsza i godna zaufania – tak ma się kojarzyć marka T-Mobile, która w tym roku zastąpi Erę, mówi „DGP” Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej. PTC będzie rozbudowywać ofertę o nowe usługi, w tym telewizję i być może internet stacjonarny. Cel: wskoczyć na pozycję numer jeden na rynku pod względem przychodów.
Miroslav Rakowski nie ujawnia, kiedy dojdzie do rebrandingu, ale przedział czasowy jest oczywisty: do kwietnia czy maja nic się na pewno nie wydarzy. Jesień to wybory, media będą zdominowane przez polityków. Pozostaje czerwiec lub wakacje.
– Nie mogę na razie niczego potwierdzić, bo ostateczna decyzja co do terminu jeszcze nie zapadła. Ale wakacje też mają swoje zalety. Media są tańsze, jest mniejszy szum medialny, ludzie nastawiają się na przyjemne doznania. A my chcemy się dobrze kojarzyć – mówi Rakowski.
Rebranding ma przyciągnąć do Ery szersze grono klientów. Pod nową marką operator zaproponuje kilka nowości. Jedną z nich będzie tuż przed wakacjami wspólna, niższa stawka roamingu szerokopasmowego internetu dla klientów Deutsche Telekom w UE. W drugim kwartale sieć wprowadzi do oferty kilka nowych tabletów. Kołem zamachowym tegorocznej oferty będzie szybki internet.
Szef PTC zapowiada, że w tym roku na rozwój sieci spółka wyda około 1 mld zł. I dodaje, że już do końca tego roku ponad 60 proc. populacji będzie mogło znaleźć się w zasięgu technologii HSPA+ (pozwala na przesył danych z prędkością do 42 Mb/s). UOKiK zgodził się na utworzenie przez PTC i PTK Centertel spółki, która zajmie się budową takiej sieci, co przyspieszy inwestycje.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Era T-Mobile nadejdzie latem
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*