Coraz więcej wydajemy w internecie. W zeszłym roku średnio każdy z nas wydał prawie 1000 zł. Wydane 15,5 mld zł oznacza największy do tej pory, 3-proc. udział rynku e-commerce w polskim handlu.
Najmniejszy dystans pomiędzy e-commerce a tradycyjnymi sklepami jest w Wielkiej Brytanii. Według danych opublikowanych przez portal eMarketer na Wyspach Brytyjskich niemal co dziesiąty funt wydawany jest na zakupy w sklepach internetowych bądź na aukcjach w sieci.
Z ostatniego badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl wynika, że około 85% internautów w wieku 13-18 lat robi zakupy w internecie. Według badania z 2009 roku, przeprowadzonego przez Money.pl, zakupów w internecie dokonuje 85% użytkowników (bez podziału na wiek). Oznaczałoby to, że w sieci nie ma podziału na wiek, ponieważ zakupy robi każdy.
Przedsiębiorcy w sieci kuszą swoich klientów między innymi: wirtualnymi doradcami, rabatami, zakupami grupowymi, darmową dostawą, mobilnymi sklepami czy ostatnio zakupami w serwisach społecznościowych. Dlatego też z prognoz firmy badawczej Euromonitor wynika, że wartość polskiego handlu w internecie w ciągu najbliższych czterech lat co najmniej podwoi się, a ponadto zdecydowanie wzrośnie wpływ sieci na sprzedaż tradycyjną.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*