Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Paczka Poczty Polskiej będzie priorytetem?

03-12-2010, 22:20

Poczta Polska rusza na rynek z E-PRZESYŁKĄ, kampanią reklamową i ofertą skierowaną do internautów. Ma być tanio, szybko i – co najważniejsze – na czas. Będzie alternatywa dla Paczkomatów 24/7?

robot sprzątający

reklama


Poczta Polska wdraża system monitoringu przesyłek, dzięki któremu poprawia się bezpieczeństwo obrotu. Niedawno ruszyła kampania reklamowa poświęcona paczkom. W jej centrum jest E-PRZESYŁKA stworzona na potrzeby internautów.

>> Czytaj też: E-PRZESYŁKA Poczty Polskiej na Allegro

Sonda
Poczta Polska ma szansę na rynku paczek?
  • tak, potrzebna jest alternatywa
  • tak, już dawno są solidną marką na tym rynku
  • nie, ale coś się zmienia na lepsze
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

- To już drugie tak silne uderzenie reklamowe Poczty w tym roku – mówi Tomasz Malczewski, członek Zarządu Poczty, odpowiedzialny za marketing, informatykę oraz projekty strategiczne. – Chcemy przedstawić atuty szerokiej oferty usług paczkowych naszej firmy. Kampania będzie realizowana w telewizji, internecie oraz w sieci urzędów pocztowych. Jej głównym celem jest zdobycie klientów robiących zakupy w sieci. Rynek e-commerce rośnie około 20% rocznie. Mamy zamiar zdobyć jak największy udział w tym rynku - podkreśla Malczewski.

Poczta Polska w listopadzie weszła ze swoją E-PRZESYŁKĄ do serwisu Allegro. Usługa jest oferowana w ramach tzw. odbioru w punkcie. Obecnie już ponad 1200 placówek pocztowych umożliwia odbiór E-PRZESYŁKI, a do końca roku ich liczba zwiększy się o sto kolejnych.

Jak działa E-PRZESYŁKA?

Śledzenie paczki w Poczcie Polskiej
fot. - Śledzenie paczki w Poczcie Polskiej
Poczta dostarcza E-PRZESYŁKĘ do placówki pocztowej, wybranej przez nadawcę – tej, z której klientowi będzie najwygodniej ją odebrać. Informację o tym, że przesyłka oczekuje już na poczcie, klienci otrzymują poprzez e-mail lub SMS. Na odbiór przesyłki z placówki klient ma 7 dni. E-PRZESYŁKA jest dostępna od 7 zł.

>> Czytaj też: Poczta Polska zapłaci 6,6 mln zł za nieterminowe przesyłki

Według danych z systemu śledzenia przesyłek, który działa w Poczcie Polskiej od kilku miesięcy, w listopadzie tego roku terminowość doręczeń paczek ekonomicznych wynosiła ponad 98%. Oznacza to, że taki procent nadanych paczek dotarł do adresatów w terminie maksymalnie trzech dni po dniu nadania (próg wymagany przez prawo to 90%). W przypadku paczek priorytetowych, których 80% powinno docierać do klientów w jeden dzień po dniu nadania, wskaźnik wyniósł 86%.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *