Grupy tematyczne zostały udostępnione wszystkim użytkownikom portalu nk.pl. Do tej pory powstało prawie 40 tys. grup.
Grupy tematyczne w serwisie społecznościowym nk.pl testowane są od końca września br. Wówczas z tej funkcji mogło korzystać 640 tys. wybranych użytkowników portalu. W ciągu trzech tygodni stworzyli oni prawie 40 tys. grup. Teraz każdy z ponad 13 mln aktywnych użytkowników może zakładać własne grupy w ramach publicznych testów.
Grupy powstały po to, by zastąpić konta fikcyjne prowadzone przez firmy i kółka zainteresowań. Ta nowa na nk.pl forma aktywizacji użytkowników ma pozwolić m.in. na prowadzenie szerzej zakrojonych działań marketingowych niż w przypadku kont fikcyjnych. Grupy mają stać się nie tylko nowym kanałem informacyjnym dla firm i organizacji, ale również kanałem dystrybucji ich produktów, usług oraz zwiększania świadomości marek. Użytkownikom konkurencyjnego Facebooka idea grup tematycznych na nk.pl może kojarzyć się z tzw. fanpage.
Po pierwszej fazie testów najpopularniejsze grupy dotyczą m.in. muzyki, sportu, zwierząt domowych, popularnych seriali, fotografii, a także serwisów internetowych. Wkrótce mają zakończyć się testy i pojawić się kolejne funkcje w serwisie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*