Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kindle 3 bije rekordy sprzedaży

25-08-2010, 17:33

Choć w Polsce rynek e-booków dopiero raczkuje, z pewnością wiele lokalnych firm z optymizmem spogląda w przyszłość, obserwując zawrotną sprzedaż czytnika Kindle.

robot sprzątający

reklama


Trzecia generacja urządzeń, choć na dobrą sprawę różni się od poprzedników zaledwie kilkoma szczegółami, według Amazona już teraz generuje znacznie większe zyski.

>> Czytaj także: Amazon: Kindle żyłą złota

Sonda
Planujesz zakup czytnika książek?
  • Tak
  • Nie
  • Już mam
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Jak zaznacza amerykański prekursor handlu w internecie, nowy Kindle pobił rekord sprzedaży w pierwszych czterech tygodniach dostępności. Dodatkowo jest także najlepiej sprzedającym się produktem w sklepie Amazon.com dla Stanów Zjednoczonych oraz Amazon.co.uk dla Wielkiej Brytanii.

Choć sam Kindle jest dostępny na rynku od prawie dwóch lat, bije rekordy popularności, także jeśli chodzi o "listę życzeń", którą można stworzyć w Amazonie. Wygląda więc na to, że urządzenie ma najlepsze czasy jeszcze przed sobą.

Nowa wersja czytnika wyposażona jest wciąż w 6-calowy ekran, jednak sama obudowa jest mniejsza i lżejsza niż w przypadku poprzedników. Twórcy chwalą się także, iż udało im się poprawić kontrast wyświetlanego obrazu aż o 50%, natomiast strony można przewijać do 20% szybciej. Długość działania na baterii jest teraz szacowana na około jeden miesiąc, a rozmiar wbudowanej pamięci wzrósł do 4 GB.

Jak słusznie zauważa Business Insider, nieco zastanawiający jest brak konkretnych liczb stojących za sprzedażą nowego Kindle. Amazon informuje jedynie o rekordowych zyskach, które wcale nie muszą być tak duże, jak się wydaje.

>> Czytaj także: Amazon obcina cenę Kindle 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Amazon