Choć w Polsce rynek e-booków dopiero raczkuje, z pewnością wiele lokalnych firm z optymizmem spogląda w przyszłość, obserwując zawrotną sprzedaż czytnika Kindle.
reklama
Trzecia generacja urządzeń, choć na dobrą sprawę różni się od poprzedników zaledwie kilkoma szczegółami, według Amazona już teraz generuje znacznie większe zyski.
Jak zaznacza amerykański prekursor handlu w internecie, nowy Kindle pobił rekord sprzedaży w pierwszych czterech tygodniach dostępności. Dodatkowo jest także najlepiej sprzedającym się produktem w sklepie Amazon.com dla Stanów Zjednoczonych oraz Amazon.co.uk dla Wielkiej Brytanii.
Choć sam Kindle jest dostępny na rynku od prawie dwóch lat, bije rekordy popularności, także jeśli chodzi o "listę życzeń", którą można stworzyć w Amazonie. Wygląda więc na to, że urządzenie ma najlepsze czasy jeszcze przed sobą.
Nowa wersja czytnika wyposażona jest wciąż w 6-calowy ekran, jednak sama obudowa jest mniejsza i lżejsza niż w przypadku poprzedników. Twórcy chwalą się także, iż udało im się poprawić kontrast wyświetlanego obrazu aż o 50%, natomiast strony można przewijać do 20% szybciej. Długość działania na baterii jest teraz szacowana na około jeden miesiąc, a rozmiar wbudowanej pamięci wzrósł do 4 GB.
Jak słusznie zauważa Business Insider, nieco zastanawiający jest brak konkretnych liczb stojących za sprzedażą nowego Kindle. Amazon informuje jedynie o rekordowych zyskach, które wcale nie muszą być tak duże, jak się wydaje.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|