Portal Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych przez Interactive Advertising Bureau Polska. Standard zacznie obowiązywać 1 września 2010 r. i będzie dotyczył kampanii przyjętych do realizacji po tym terminie.
Najważniejsze zmiany to:
Wdrożenie standardu IAB w Polsce jest naturalną konsekwencją wprowadzania podobnych dobrych praktyk w Stanach Zjednoczonych i Europie. Dokument przygotowany przez IAB Polska jest zestawieniem minimalnych wymagań, jakie kreacja reklamowa powinna spełniać, aby mogła być wyemitowana u tych wydawców i sieci reklamowych, które przyjęły standard. Jest to duże ułatwienie dla reklamodawców, którzy nie będą już musieli wprowadzać zmian w kreacjach w celu dostosowania ich do wymogów różnych wydawców, dzięki czemu oszczędzą czas i pieniądze.
- Wprowadzenie jednolitego standardu w zakresie formatów reklamy display jest dużym krokiem naprzód dla całego rynku online w Polsce. Dlatego przedstawiciele Onetu od samego początku wspierali powstanie standardu i brali aktywny udział w jego opracowaniu w ramach IAB Polska – mówi Piotr Kowalczyk, kierownik działu produktu reklamowego „display” w Grupie Onet.pl.
- Zmiany, które wprowadzamy, dotyczą przede wszystkim ograniczenia dźwięku w reklamach wideo oraz przekazania odbiorcom większej kontroli nad reklamami zasłaniającymi treści poprzez bardziej czytelny przycisk zamykania. W mojej ocenie zmiany te zdecydowanie poprawią postrzeganie reklamy online wśród konsumentów, a co za tym idzie podniosą skuteczność działań reklamowych w internecie – podsumowuje Kowalczyk.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|