Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tak, jeśli spojrzeć na komentarze pod adresem firmy pojawiające się w internecie. Nie znajduje to jeszcze odzwierciedlenia w wynikach finansowych firmy, niemniej jednak Apple nie powinna lekceważyć tego typu sygnałów.

robot sprzątający

reklama


Produkty firmy Apple przebojem zdobyły rynki i serca konsumentów. Dynamicznie i stale rosnąca sprzedaż pozwoliła jej na stanie się światowym liderem oraz umożliwiła wyprzedzenie Microsoftu pod względem giełdowej wartości. Inwestorzy zdają się widzieć w Apple ogromny potencjał, co w przeważającej mierze zależy od samego Steve'a Jobsa. To dzięki jego pracy Apple jest dzisiaj światową potęgą, a nie mglistym wspomnieniem.

>> Czytaj także: Praktyki Apple na celowniku regulatorów UE 

Premiery nowych produktów zawsze wzbudzają duże zainteresowanie - ustawiające się do sklepów kolejki nawet kilka dni przed rozpoczęciem sprzedaży nie są niczym nadzwyczajnym. Podobnie jak bite co rusz rekordy sprzedażowe. Nie wszystko jednak idzie zawsze zgodnie z planem.

Sonda
Moje zdanie o Apple jest:
  • dobre
  • złe
  • neutralne
wyniki  komentarze

Wystarczy przypomnieć zamieszanie z anteną w najnowszym modeli iPhone'a. Konkurenci nie zostawili na Apple suchej nitki, a klienci wyśmiewali zaproponowane rozwiązanie problemu. Pikanterii sprawie dodał fakt, że firma już znacznie wcześniej zdawała sobie sprawę z niedoskonałości.

W dobie serwisów społecznościowych, blogów i forów dyskusyjnych każda opinia może zostać szybko rozprzestrzeniona. I tak się właśnie dzieje w przypadku Apple. Według Brandwatch firma ta wydaje się być najbardziej nielubianą w internecie. W lipcu na Twitterze jej nazwa pojawiła się 1204 razy w powiązaniu ze słowem "fail" (z ang. porażka) - informuje serwis PC World.

>> Czytaj także: Wiceprezes zwolniony = problem z anteną w iPhone usunięty? 

Dlaczego Apple nie powinna tego ignorować? Jej sukces w sporej mierze oparty jest na otoczce, jaką wytworzyła wokół siebie i swoich produktów. Firma nie sprzedaje jedynie tabletów czy smartfonów. Sprzedaje status społeczny, nowoczesny design, doświadczenie. Nie chodzi o to, by znalazła teraz osoby, które zrównoważą negatywne wpisy na jej temat. To może okazać się bowiem nieskuteczne. Lepiej popracować nad eliminacją tego typu komentarzy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: PC World



Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag smartfonytag markatag iPhonetag Apple