Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gry na NK strzałem w dziesiątkę?

04-08-2010, 14:06

Ponad milion użytkowników bawi się ze swoimi znajomymi w grę Happy Harvest na nk.pl. Jest to druga (po Icy Tower) aplikacja na NK, z której korzysta ponad milion osób.

robot sprzątający

reklama


Codziennie do zabawy dopisuje się 35 tysięcy nowych wirtualnych farmerów. Ponadto gra ma aż 1,5 miliona uruchomień dziennie. Wyniki świadczą same za siebie, użytkownicy NK złapali bakcyla gier - mówi Joanna Gajewska, rzecznik NK.

>> Czytaj też: Gry online w Gadu-Gadu

Sonda
Czy Happy Harvest powtórzy sukces FarmVille?
  • Tak
  • Nie
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

W Happy Harvest użytkownik dysponuje ziemią, na której może zasiać rośliny i hodować zwierzęta. Znajomi z nk.pl widzą nawzajem swoje farmy i mają możliwość odwiedzania siebie nawzajem. Sympatię do drugiej osoby można wyrazić np. poprzez pomaganie w uprawach. Odwiedziny mogą być również złożone w nieczystych intencjach. Użytkownik musi się mieć jednak na baczności, bo pola i grządki są często pilnowane przez psy.

Happy Harvest na NK
fot. - Happy Harvest na NK
 Happy Harvest ma być konkurencją dla FarmVille, czyli najpopularniejszej gry online, jaka dostępna jest w serwisie społecznościowym Facebook. FarmVille ma ponad 25 milionów użytkowników, to ponad 16-krotnie więcej niż w przypadku Happy Harvest.

Poza Happy Harvest, ogromną popularnością cieszy się również gra zręcznościowa Icy Tower. Liczba jej graczy powoli zbliża się do dwóch milionów. Codziennie do aplikacji dołącza 20 tysięcy użytkowników, a gra jest uruchamiana 600 tys. razy.

>> Czytaj też: NK: Każdego dnia gra prawie 2 mln osób

Gry są dostępne pod adresem: nk.pl/aplikacje


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *