Właściciel jednej z największych na świecie korporacji medialnych News Corporation, pomimo że za nieco ponad pół roku będzie świętował 80. urodziny, nie przestaje rewolucjonizować podejścia do sprzedawania treści.
Ostatnio oczy świata mediów skierowane były z uwagą na efekt wprowadzenia opłat za przeglądanie treści z internetowych wydań „The Times” i „The Sunday Times”. Podobno pozytywnie wpłynęło to na zyski News Corp., jednak jak zauważa bloger Tima Kevana, który od trzech lat publikował swoje notki na na łamach Timesa - znacznie niebezpieczniejsze niż utrata czytelników jest wyłączenie się ze światowego, wolnego obiegu informacji.
Jak informuje CNBC, firma Murdocha rozważa stworzenie nowej aplikacji przeznaczonej dla tabletów takich jak iPad, poprzez którą mogłaby sprzedawać kolejne treści. Program oferowałby oprócz tekstu także dostęp do zdjęć i wideo, jednak co najważniejsze, nie wykorzystywałby on treści publikowanych w innych mediach należących do News Corporation.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|