Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Okazje.info: liczy się marka, nie cena telewizora

15-06-2010, 20:14

Telewizory LCD najczęściej wybieramy według przekątnej ekranu oraz producenta – wynika z badań przeprowadzonych przez internetową porównywarkę cen Okazje.info. Najpopularniejsze wielkości to 30-39” oraz 40-49”, a wśród producentów aż 45% użytkowników wybiera firmę Sony. Dalej pojawiają się: Samsung (24%) oraz LG (11%).

Według Okazje.info, w porównaniu z ubiegłym rokiem, zwracamy większą uwagę na popularne modele. Zainteresowanie rankingami najczęściej wybieranych telewizorów wzrosło o 7 punktów procentowych. Za to nieco rzadziej internauci decydują się na szczegółowe określanie parametrów. Wpłynęło na to upowszechnienie na rynku nowoczesnych technologii, w tym formatu Full HD. Mimo tego, podobnie jak rok temu, dobre parametry okazały się ważniejsze niż cena.

>> Czytaj też: Trójwymiarowe porno napędzi sprzedaż telewizorów 3D

- Promocyjne oferty marketów oglądało 11% użytkowników zainteresowanych telewizorami LCD, a zaledwie 5% skorzystało z sortowania ofert według ceny – mówi Justyna Staszewska z Okazje.info. - Nieco inaczej jest w przypadku podbijających rynek telewizorów LED, dla których promocje sprawdzało 40% internautów odwiedzających tę kategorię. Jednak ceny modeli LED są znacznie wyższe niż tradycyjnych LCD – przyznaje Justyna Staszewska.

>> Czytaj też: Rynek telewizorów LED - era podgryzania LCD

Badanie przeprowadzono w oparciu o analizę zachowań użytkowników porównywarki w maju br.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *