Internetowe sklepy spożywcze nie narzekają na brak klientów. Prognozy wzrostu rynku zachęcają przedsiębiorców do wchodzenia w ten biznes. Na początku trzeba się jednak liczyć z ogromnymi wydatkami.
reklama
Sprzedaż żywności przez internet nie ucierpiała w kryzysie. Wręcz odwrotnie, sklepy działające w sieci odnotowały w zeszłym roku dwucyfrowe wzrosty obrotów. W tym roku spodziewany jest dalszy wzrost sprzedaży, który według optymistycznych prognoz może przekroczyć 30 proc. Cały rynek jest wart ponad 200 mln zł. W ciągu najbliższych pięciu lat oczekiwane jest wręcz potrojenie jego wartości. To zachęca przedsiębiorców do inwestowania w internetowe sklepy spożywcze. (...)
Jak wynika z raportu E-handel Polska 2009, przygotowanego przez Sklepy24.pl, w ciągu ostatnich dwóch lat liczba sklepów delikatesowych działających w sieci zwiększyła się o 74 proc. Obecnie klienci mogą robić zakupy w 200 internetowych marketach. To wciąż mało, biorąc pod uwagę rosnące potrzeby konsumentów, którzy chcą już nie tylko tanio, ale i szybko robić codzienne zakupy.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Sprzedawanie w sieci żywności ma przyszłość
Patrycja Otto
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*