Więcej opcji dla firm ma sprawić, że Twitter będzie bardziej efektywnym narzędziem w prowadzeniu biznesu. Ma też zapewne przyciągnąć nowych użytkowników, zainteresowanych bardziej zaawansowanymi opcjami.
Twitter Business Center to nowe narzędzie, jakie serwis mikroblogowy ma niedługo zaoferować swoim biznesowym użytkownikom. Jak dowiedział się serwis Mashable, rozpoczęły się właśnie testy beta nowej funkcji. Biorą w niej udział konta wyselekcjonowane przez zespół Twittera. Nie wiadomo, kiedy usługa będzie dostępna dla szerszego grona internautów.
Dzięki Twitter Business Center możliwe jest większe zindywidualizowanie strony głównej firmy w serwisie, dodatkowe opcje pozwalają skuteczniej docierać do klientów, można upoważnić inne osoby do pisania tweetów z konta firmowego. Tak założone konto jest też automatycznie zweryfikowane (do tej pory dotyczyło jedynie osób prywatnych), co ma zwiększać jego wiarygodność.
W ten sposób zarejestrowany użytkownik zyska dostęp do czterech dodatkowych zakładek - Overview (podstawowe informacje o koncie firmowym), Business Info (dane podane podczas rejestracji), Contributors (użytkownicy upoważnieni do zarządzania kontem) oraz Verification (opcja akceptowania wiadomości od użytkowników, których sami nie śledzimy - użyteczne zwłaszcza dla obsługi klienta przez Twittera).
Serwisy społecznościowe to nowe miejsce, które wykorzystują firmy i inne organizacje do własnej promocji. Wykorzystywane są nie tylko do reklamy, ale także do przedstawiania firmy od bardziej "ludzkiej" strony czy też obsługi zapytań klientów. Podobnie, jak Twitter, wykorzystywany jest polski Blip.pl - swoje konta mają tam m.in. ZUS i Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*