Jeżeli jesteś przedsiębiorcą lub w jakiś sposób Twój sukces zależy od sprzedaży, wiesz doskonale, że - wbrew pozorom - biznesu nie powinno się zaczynać od produktu. Przede wszystkim musisz mieć dobry plan, jak ten produkt sprzedać.
To klienci tak naprawdę czynią zwykłych przedsiębiorców bogatymi przedsiębiorcami. Czy jest możliwe, żeby początkująca firma bez problemów i za niewielkie pieniądze przyciągnęła rzeszę klientów? Andrzej Smoleń, autor wydanego przez Złote Myśli e-booka „Strategie free marketingu” przekonuje, że można to osiągnąć bez angażowania środków.
Każdy, kto prowadzi czy zarządza jakimkolwiek biznesem, wie, jak ważna jest wiedza teoretyczna, jednak najlepszych charakteryzuje nie tylko ogrom jej posiadania, ale umiejętność praktycznego jej wykorzystania. „Strategie free marketingu” zawiera jedno i drugie. Teoretyczne zasady biznesu uznane od dziesięcioleci poparte wskazówkami i przykładami stosowanymi dziś, ale i do zastosowania jutro na dynamicznie zmieniającym się rynku.
— Marek Cygan, Dyrektor Agencji Allianz
Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Strategie free marketingu”:
Stosując tylko ułamek wiedzy zawartej w tej publikacji, Twoja inwestycja w tę wiedzę zwróci się w najbardziej pesymistycznym scenariuszu po miesiącu - zapewnia wydawca, udzielając na tę książkę wiecznej gwarancji.
Dowiedz się więcej i zamów: Strategie free marketingu
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|