Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Piotr Tymochowicz odpowiada na pytania o Infinity i Solaris Gate

IPO.pl 17-03-2010, 18:53

Jaka jest główna idea projektu spółki? Na czym polega jego konkurencyjność i innowacyjność? Jakie jest ryzyko związane z jego realizacją? Z tymi i wieloma innymi pytaniami internautów podczas czata giełdowego zmierzył się Piotr Tymochowicz - Prezes Zarządu spółki Infinity S.A., będącej w przededniu debiutu na rynku NewConnect.

robot sprzątający

reklama


Internauta: Na kiedy zaplanowany jest debiut spółki na NewConnect?

Piotr Tymochowicz: Na koniec marca 2010.

Jaka jest główna idea Solaris Gate i jakiej stopy zwrotu spodziewają się Państwo z tego projektu?

Główną ideą jest uwiecznianie, zarządzanie wspomnieniami, bezpieczne przechowywanie danych, ocalenie od zapomnienia oraz kreatywny rozwój wraz z użytkownikami systemu. Ze względu na charakter projektu spodziewamy się wysokiej stopy zwrotu satysfakcjonującej inwestorów.

Jakie są cele strategiczne Infinity S.A.?

Rozwój na rynku polskim, ekspansja na rynki zagraniczne oraz stały rozwój produktu.

Jakie mają Państwo plany na najbliższe 3 lata, biorąc pod uwagę zysk netto w tym okresie? Jakie są perspektywy rozwoju rynku?

Gigantyczne ze względu na globalny charakter internetu. W trzecim roku planujemy ośmiocyfrowe zyski.

Jakie czynniki zapewniają Infinity S.A. przewagę konkurencyjną ?

Przede wszystkim multisfera Solaris Gate nie ma bezpośrednich substytutów, a projekt cechuje innowacyjność i realizacja pierwotnych potrzeb człowieka. Ponadto Solaris Gate odpowiada na potrzeby zlokalizowane w niszy rynkowej. Bardzo istotnym aspektem przewagi jest również błyskawiczny rozwój systemu i tym samym dopasowanie do lokalnych rynków.

Jaki kapitał udało się pozyskać w wyniku przeprowadzonej oferty?

Spółka z emisji pozyskała ok. miliona zł.

Na co dokładnie będą przeznaczone środki z obecnej i kolejnych emisji?

Przede wszystkim na działania marketingowe i PR na rynku rosyjskim i amerykańskim. Negocjujemy warunki z naszymi partnerami na tych rynkach.

Jaka jest struktura akcjonariatu i przewidywana kapitalizacja Infinity S.A.?

Spółka wyemitowała 12,5 miliona akcji, z czego 10 mln są to akcje założycielskie (imienne), natomiast ok. 2,5 mln akcji objęli inwestorzy w ofertach prywatnych. Kapitalizacja w momencie debiutu wyniesie ok. 40 mln.

Jaka była cena emisyjna w zakończonej emisji prywatnej, a jakie widełki spółka chce zachować przy kolejnej emisji?

W zakończonej emisji cena wyniosła 3 zł, natomiast w kolejnej emisji cena nie jest jeszcze przesądzona.

W jaki sposób można nabyć akcje i w jakiej ilości?

W celu zakupu akcji prosimy o kontakt ze spółką na infinitysa.pl

Jakie są założenia spółki odnośnie przychodów i zysków? Kiedy przewidywane jest osiągnięcie progu rentowności?

Uzyskanie progu rentowności zakładamy jeszcze w tym roku.

Jakie założenia przyjęli Państwo do prognoz przyszłej sytuacji ekonomicznej?

Założenie pozyskania 30 tys. klientów na rynku polskim i 40 tys. na rynkach zagranicznych do końca 2010.

Czy przeprowadzając kolejną emisję, będziecie szukać inwestora branżowego lub strategicznego, czy będzie to raczej oferta skierowana do inwestorów indywidualnych?

Jesteśmy w trakcie rozmów z obiema grupami docelowymi. Nie możemy zdradzać szczegółów.

Czy mają Państwo konkurencję w swojej branży? Kogo ewentualnie się obawiacie?

Nie mamy konkurencji, ponieważ MultiSfera nie jest przede wszystkim portalem społecznościowym, lecz platformą komunikacyjną dla naszych użytkowników.

Czy jest jakieś ryzyko związane z działalnością spółki?

Przede wszystkim zmiany regulacji prawnych i zdarzenia losowe.

Na kiedy planowana jest kolejna emisja akcji?

Bezpośrednio po debiucie.

ipo

Pełny zapis czata znajduje się pod adresem czat.ipo.pl/archiwum


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: IPO.pl