Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Handel w sieci, czyli jak łatwo zwiększyć sprzedaż

Forsal.pl 07-02-2010, 14:33

Zakupy przez internet są obecnie zjawiskiem powszechnym i nowoczesny przedsiębiorca nie powinien tego faktu pod żadnym pozorem bagatelizować. Jednym z najprostszych, a jednocześnie najskuteczniejszych obecnie sposobów pozyskania nowych klientów w handlu jest założenie sklepu internetowego.

robot sprzątający

reklama


Jednak kwestia sprzedaży za pośrednictwem sieci nie zawsze jest tak oczywista, a sama prezentacja oferty to za mało. Zakupy internetowe coraz częściej wypierają te tradycyjne. Klienci szukają bowiem nie tylko informacji o produktach i cenach, ale przede wszystkim możliwości kupna produktu na korzystnych warunkach, czyli szybko i wygodnie, bez wychodzenia z domu.

Odległość nie jest już barierą, nie trzeba więc tłumaczyć, jak duże możliwości otwierają się przed firmą. Sklep mający siedzibę w małej miejscowości i znany dotychczas tylko okolicznym mieszkańcom ma szansę zaistnieć w skali całego kraju, a nawet i poza nim. Oczywiście musi spełnić jeszcze istotny warunek – dysponować konkurencyjną ofertą.

>> czytaj też: Handel: Lubimy pobranie i przedpłatę, kartom dziekujemy

Pierwszym krokiem do sukcesu jest zakup serwera, czyli – mówiąc obrazowo – powierzchni, na której będzie się znajdował nasz sklep, oraz domeny, czyli internetowego adresu sklepu. Następnie na serwerze należy zainstalować program do prowadzenia sklepu, np. popularną, dostępną bezpłatnie platformę osCommerce.

Możliwa jest również współpraca sklepu internetowego z systemem sprzedaży.

Więcej w Forsal.pl

Forsal.pl

 

 

>> czytaj też: TNS OBOP: Internet wspiera tradycyjne sklepy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *