Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Darmowe i płatne utwory w formacie MP3, pochodzące od największych wytwórni, mogą wkrótce pojawić się na MySpace. News Corp., właściciel tego serwisu, chce wykorzystać szybko rosnącą popularność i zaoferować użytkownikom jeszcze więcej rozrywki.

Universal Music Group, Sony BMG, EMI oraz Warner Music Group odmówiły jakichkolwiek komentarzy na temat rzekomych negocjacji, jakie mają prowadzić z koncernem medialnym News Corp. Jednak według anonimowego informatora agencji AP firma ta przygotowuje swój serwis społecznościowy MySpace do wejścia na rynek muzyki online.

W ofercie MySpace mają znaleźć się zarówno darmowe utwory muzyczne, jak i płatne w formacie MP3. Dla osób wykupujących miesięczny abonament ma być możliwość nieograniczonego pobierania muzyki.

Rozpoczęcie sprzedaży utworów muzycznych przez sam serwis byłoby uzupełnieniem obecnego jego profilu. Teraz bowiem użytkownicy mogą na swych stronach umieszczać darmowe kawałki muzyczne, dostępne dla każdego odwiedzającego. Zespoły muzyczne mogą z kolei sprzedawać swoje utwory zainteresowanym.

Spadająca sprzedaż płyt CD z muzyką skłania największe wytwórnie muzyczne do elastyczniejszego podejścia do kwestii zabezpieczeń ich utworów, stąd coraz częściej godzą się one na sprzedaż muzyki bez zabezpieczeń DRM. Można się spodziewać, że i w tym przypadku będzie podobnie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag Universal Musictag Sony BMGtag News Corp.tag MySpacetag mp3tag EMItag DRM