Tim Cook na razie jednak otrzymuje głównie wiadomości z gratulacjami.
reklama
Nowy dyrektor generalny Apple'a zapewniał niedawno, że firma się nie zmieni, jednak już teraz widać pierwsze różnice w stosunku do czasów panowania Jobsa.
Serwis iDownoloadBlog zauważył, że Tim Cook chętniej niż swój poprzednik odpowiada na e-maile od klientów. Warto przypomnieć, że Steve Jobs jako jeden z niewielu prezesów słynął z bezpośredniej komunikacji z użytkownikami, która jednak była bardzo sporadyczna.
Ostatnie miesiące nie służyły Jobsowi i prawdopodobnie całkowicie zrezygnował on z odpowiadania na wiadomości i pytania od klientów. Po tym jak stanowisko dyrektora generalnego objął Cook, wielu przypuszczało, że również on całkowicie zrezygnuje z tego typu interakcji. Na szczęście mylili się.
Okazuje się, że nowy CEO jest pod tym względem nawet aktywniejszy niż Jobs. iDownloadBlog przytacza na dowód kilka wiadomości, w tym pochodzącą od amerykańskiego wojskowego, który wspomina o używaniu urządzeń Apple'a do komunikowania się z rodziną. Cook podziękował mu za wiadomość oraz jego służbę dla kraju.
Jak zauważa MacRumors, odpowiadanie na wiadomości z gratulacjami to stosunkowo przyjemne zajęcie, natomiast prawdziwym testem dla Cooka będą e-maile z informacjami o problemach bądź prośbami o pomoc.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|