Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tim Cook: Apple się nie zmieni

25-08-2011, 18:49

Nowy dyrektor generalny informatycznego giganta zapewnia, że kulturę Apple'a można już znaleźć w DNA pracowników.

robot sprzątający

reklama


Zarząd Apple'a poinformował niedawno, że Steve Jobs rezygnuje z funkcji CEO, najprawdopodobniej z przyczyn zdrowotnych. Inwestorzy giełdowi bardzo łagodnie zareagowali na taką informację, a jak zapewnia nowy dyrektor generalny, Apple się nie zmieni.

>>Czytaj także: Smartony Galaxy nie dla UE. Samsung chce ominąć zakaz

Sonda
Apple zdoła utrzymać się na szczycie bez Jobsa?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W liście do pracowników Tim Cook poinformował, że 13 lat pracy w Apple było dla niego prawdziwym przywilejem. Jobs objął teraz stanowisko prezesa zarządu i jak podkreślił Cook, wciąż będzie źródłem inspiracji dla pracowników firmy.

- Chcę, żebyście byli pewni, że Apple się nie zmieni. Pielęgnuję i celebruję unikalne zasady oraz wartości Apple'a - napisał nowy CEO. - Steve zbudował korporację i kulturę niespotykaną w żadnym innym miejscu na świecie i tak pozostanie - to jest w naszym DNA.

Cook zapewnił także, że firma wciąż będzie "budowała najlepsze produkty na świecie", by móc uczynić pracowników dumnymi z tego, co robią. Zdaniem nowego dyrektora generalnego Apple'a najlepsze czasy dla firmy znajdują się jeszcze przed nią.

Choć gigantowi z Cupertino trudno odmówić sukcesów, niedawno twórca Electronic Arts - największego na świecie producenta gier, był bardzo sceptyczny, jeśli chodzi o przyszłość Apple'a. Jego zdaniem "tam wszystko kręci się wokół Steve'a", a większość rzeczy, które można było ulepszyć, znajduje się już w sprzedaży.

>>Czytaj także: Apple rozpoczęło produkcję tańszego iPhone'a 4


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Ars Technica