MultiProgram to następca obecnie funkcjonującego programu partnerskiego Allegro. Wersja beta ruszyła 26 października i będzie promowała najaktywniejszych partnerów.
reklama
‑ W tej chwili MultiProgram obsługuje serwisy Allegro, Ceneo, iStore oraz otoMoto, otoDom i otoWakacje – tłumaczy Łukasz Gołębniak, kierownik zespołu SEM/SEO. - W chwili obecnej wdrożyliśmy wersję beta, która pozwoli na weryfikację dostępnych funkcjonalności i modyfikację MultiProgramu według potrzeb jego użytkowników.
Grupa Allegro sukcesywnie będzie włączać do MultiProgramu kolejne serwisy. Oznacza to także nowe zestawy kreacji reklamowych. Na potrzeby programu opracowany został nowy system prowizyjny, który promuje partnerów szczególnie aktywnych. Prowizje przyznawane będą głównie za wykonane akcje (rejestracja, zakup, wystawienie ogłoszenia itp.). Jednakże w przygotowaniu są również nowe metody rozliczeń za unikalną wizytę czy też "kliknięcie w kreację reklamową".
‑ W ramach prowizji za emisję reklam serwisu Allegro dodaliśmy kilka opcji, o które już od jakiegoś czasu pytali nasi partnerzy – dodaje Łukasz Gołębniak. - Nadal będziemy wynagradzać za pełną aktywację konta i dzielić się prowizją za sprzedaż na kontach nowych użytkowników.
Nowy program partnerski Grupy Allegro pozwoli także na dodatkowe przyznawanie wynagrodzenia za zakupy w opcji "Kup teraz". Ważną zmianą jest także "ubruttowienie" wypłat dla kont firmowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|