W ostatnich latach na polskim rynku gastronomicznym można zaobserwować dość ciekawe trendy w branży nawiązujące mocno do korzeni. Pierwszym z nich jest powrót do lodów naturalnych, opartych na domowych, tradycyjnych recepturach, które cieszą się już ogromną popularnością. Drugim z nich jest sposób ich serwowania – na ulicach polskich miast i miasteczek zaczynają znowu dominować riksze gastronomiczne, food bike, rowery do lodów, czyli mobilna gastronomia. Nam podoba się ta moda na tyle, że więcej o jej zaletach napisaliśmy poniżej.
Miłość do wszelkich deserów lodowych jest niepodważalnym faktem. Oczywiście w sezonie letnim zdecydowanie chętniej i częściej po nie sięgamy niż w porze zimowej. Jednak nawet w te chłodniejsze dni, kiedy możemy ukryć się w ciepłym miejscu, z przyjemnością je smakujemy – bo jest to od lat jeden z najbardziej ulubionych deserów Polaków. Może dlatego, że lody to synonim lata, odpoczynku, wakacji, dzieciństwa i beztroski...? A może po prostu kochamy słodkości.
Na przestrzeni ostatnich lat można też zauważyć zmieniający się trend ich serwowania. Coraz częściej na ulicach dużych polskich miast i mniejszych miasteczek pojawiają się rowery do lodów, czyli po prostu mobilne lodziarnie. Nie jest to jednak nowatorski sposób, bo już dawno temu riksza do lodów była jednym z najbardziej popularnych sposobów serwowanie tej słodkiej przekąski – wystarczy zerknąć na dawne fotografie, czy obejrzeć stare kino.
Ogromnym plusem takiej formy sprzedawania tych smakołyków jest mobilność – riksza gastronomiczna z lodami może stanąć praktyczne w dowolnym miejscu miasta i, co istotne, zawsze można zmienić jej położenie, podążając za tłumem, za klientami.
Kiedy Twój potencjalny klient, relaksując się w swoim ulubionym momencie dnia w otoczeniu przyrody, ma ochotę na coś słodkiego i orzeźwiającego, Twój rower do lodów z najlepszymi w okolicy smakami może dopełnić jedynie tego szczęścia i sprawić, że nie musi on przerywać swojej sielanki.
Tak naprawdę wystarczy, abyś był ze swoją mobilną lodziarnią w pobliżu skupiska osób relaksujących się na łonie natury, żeby swoimi smakowitymi lodami na kółkach wzbudzić w nich siłą rzeczy potrzebę na dobre, chłodzące i naturalne lody. Zwłaszcza, jeśli po okolicy będą krążyli spacerowicze z pysznie wyglądającymi lodami… od Ciebie.
To, na jaki rodzaj lodów chcesz postawić (włoskie, amerykańskie a może gałkowe) i serwować ze swojego food bike zależy tylko i wyłącznie od Ciebie – ważne, żeby były pyszne i, żeby klient mógł na nie trafić.
Specjalnie zaprojektowana do tego celu riksza gastronomiczna, może pomieścić aż 14 rodzajów smaków. Oczywiście, jeśli zdecydujesz się na lody gałkowe. W przypadku lodów włoskich czy amerykańskich nie potrzebujesz aż takiej ilości kuwet, ale wybór masz i pozostaje on w Twojej gestii.
Food bike zaopatrzony jest też w konserwator do lodów do zabudowy lub ekspozycyjny. Utrzymany we włoskim stylu i kojarzący się z lodami rzemieślniczymi na pewno wzbudzi zainteresowanie klientów.
Pojazdy gastronomiczne (food bike) do wszystkich rodzajów lodów (włoskich, amerykańskich czy gałkowych) są w pełni urządzone – posiadają akumulator, moduł sanitarny (2 zlewy, bojler grzewczy, 2 zbiorniki na wodę), pompę, ogrzewacz, przetwornicę (do zamrażarki i innych urządzeń na prąd), bagażnik, daszek i oświetlenie. Możesz wybrać również kształt i dobrać akcesoria.
Jeśli kochasz jazdę na rowerze, ale mimo wszystko cenisz też komfort podróżowania i możliwość wyboru, to food bike Ci go zapewnia. Ten rower gastronomiczny posiada możliwość montażu systemu, który będzie wspomagał jazdę – jest to silnik o mocy 250/500W pozwalający pokonać Tobie nawet 40 km na jednym ładowaniu baterii.
I ostatnie, również ważne, jak nie najważniejsze – od Ciebie zależy jak będzie wyglądała Twoja riksza do lodów, bo to Ty masz całkowity wpływ na jej wygląd i estetykę – kolory, oznaczenia, identyfikację wizualną itp., co sprawi, że Twój food bike z lodami stanie się wyjątkowy i niepowtarzalny. Rower gastronomiczny jest malowany i oklejany zgodnie z Twoimi wszystkimi sugestiami i wskazówkami.
Dlatego nawet, jeśli jesteś już właścicielem stacjonarnej lodziarni, to warto, abyś zainwestował w rower gastronomiczny do lodów i w ten sposób rozpowszechniał swoją markę, lodziarnię i jej wyroby. Lokalem stacjonarnym nie dotrzesz do tylu klientów ze swoimi, nawet najlepszymi produktami. Tylko food bike zapewni Ci najlepszą formę reklamy i marketing bezpośredni, na które nie wydajesz pieniędzy, a wręcz właśnie zarabiasz.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Szukasz kumpla do biegania lub towarzystwa na koncert? Istnieje aplikacja, która to ułatwi
|
|
|
|
|
|