Cupertino oprócz sukcesów związanych ze sprzedażą aplikacji może się pochwalić również dobrze prosperującą siecią "fizycznych" sklepów.
Choć Eric Schmidt ostatnio skrytykował Apple za walkę patentową z HTC, korporacja z Cupertino może się pochwalić świetnymi wynikami.
Firma zdradziła niedawno, że od czasu gdy w 2001 roku otworzono w Waszyngtonie pierwszy sklep z urządzeniami Apple, do tej pory placówki firmy odwiedziło ponad miliard klientów. Na koniec tego roku fiskalnego korporacja ma mieć otwarte 363 sklepy detaliczne rozsiane po całym świecie.
Jak informuje firma: Sklepy detaliczne Apple są obecne na rynku od 10 lat. W tym czasie ponad miliard klientów przeszło przez nasze drzwi. Dla wielu z nich jest to najlepsze miejsce do czerpania nowych informacji na temat produktów Apple.
Gigant z Cupertino nieskromnie podkreśla, że za sukcesami sklepów bez wątpienia stoi wysoka jakość obsługi klienta. Ponad milion klientów skorzystało z oferty "Personal Setup", czyli możliwości odwiedzenia punktu Apple, gdzie pracownicy firmy pomogą skonfigurować bądź odkryć ciekawe narzędzia.
Jak zauważa TheNextWeb fiskalny rok Apple kończy się 25 września, zatem do tego czasu firma będzie otwierała nowe sklepy średnio co trzy dni. Na razie nie wiadomo, czy dwie nowe placówki pojawią się też w Chinach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|