Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft walczy z bałaganem w Marketplace

30-09-2011, 12:33

Niektórzy deweloperzy wciąż publikują po kilkanaście niemal identycznych aplikacji dziennie, by zwrócić na nie uwagę użytkowników.

robot sprzątający

reklama


Microsoft na swoim blogu poinformował, że wprowadza nowy limit dla deweloperów aplikacji mobilnych tworzących narzędzia dla Windows Phone'a. Od października będą oni mogli publikować wyłącznie 10 nowych aplikacji każdego dnia.

Czytaj także: Microsoft zarobi 444 mln dol. na Androidzie w rok

Sonda
Microsoft w odpowiedni sposób walczy z zalewem aplikacji?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

O problemach związanych z "masowym publikowaniem" użytkownicy donosili już od jakiegoś czasu. Część deweloperów tworzących mało popularne aplikacje udostępniała jednego dnia nawet kilkadziesiąt niemal identycznych narzędzi ze zmienionymi nazwami, by zainteresować nimi użytkowników. Gigant z Redmond wprowadził wtedy ograniczenie, które pozwalało na udostępnianie maksymalnie 20 programów każdego dnia.

- Zauważyliśmy małą grupę deweloperów, która wciąż masowo publikuje aplikacje - napisał Todd Brix na blogu Microsoftu. Rozwiązanie problemu według giganta nie jest zbyt wyszukane i tym razem ograniczyło się wyłącznie do obniżenia limitu. Teraz wydawcy publikujący w Marketplace mogą umieszczać tam do 10 nowych programów dziennie.

Windows Phone Marketplace niedawno przekroczył 30 tysięcy dostępnych narzędzi i warto przy okazji przypomnieć, że użytkownicy mogą je wygodnie przeglądać na stacjonarnych komputerach. Microsoft zaprezentował również mechanizm ułatwiający instalację programów z poziomu przeglądarki internetowej, jednak całość jest mniej zautomatyzowana niż w przypadku Androida.

Czytaj także: Tethering w WP7 Mango z licznymi ograniczeniami


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Microsoft