Portale społecznościowe odrabiają straty, choć NK nad Facebookiem ma przewagę tylko 217 tys. użytkowników. Największe portale internetowe - Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl i Interia - notują spadki liczby użytkowników, wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2011 r.
reklama
Najprawdopodobniej już w czerwcu zaczął się tzw. sezon ogórkowy, a internauci wykazali mniejsze zainteresowanie portalami dostarczającymi informacje. Onet.pl stracił 130 tys. Real Users, Wirtualna Polska - 33 tys. RU, Gazeta.pl - 267 tys. RU, Interia.pl - 85 tys. RU. Spośród tego typu serwisów wyjątkiem jest O2.pl, które zanotowało niewielki wzrost. Mozilla nadal na huśtawce, ponieważ tym razem straciła ponad 2,6 mln RU. Na pierwszej pozycji pod względem zasięgu znajduje się nieprzerwanie Google z wynikiem prawie 92%.
Jeśli wziąć pod uwagę portale społecznościowe, Facebook znów zaczął zyskiwać, zwiększając zasięg o 2,79% (do 61,23%) i liczbę użytkowników do 11,57 mln. Równie dobrze radzi sobie YouTube z wynikiem 11,92 mln RU. Oprócz tego zyskała także NK - aż 210 tys. RU, choć Facebook jest już za plecami. W kwietniu br. różnica pomiędzy tymi portalami społecznościowymi wynosiła 1,3 mln RU, w maju ponad pół miliona, a w czerwcu już tylko 217 tys. Można w ten sposób domniemywać, że w raporcie Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2011 r. sytuacja będzie już zupełnie inna - swoją pozycję może stracić nie tylko NK, ale także Allegro i Gazeta.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|