Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Meble biurowe wspierające obsługę klienta! Zobacz, jak możesz usprawnić biuro!

03-10-2022, 08:31

Nie ma wątpliwości, że wyposażenie siedziby firmy ma ogromny wpływ na pierwsze wrażenie klienta oraz wizerunek całego biznesu. Znaczenie ma jednak nie tylko design poszczególnych elementów, który powinien być spójny z filozofią prowadzonego przedsiębiorstwa. Wymaga się, aby meble biurowe były przede wszystkim praktyczne oraz wygodne i to nie tylko dla pracowników. Jak wesprzeć w tym zakresie obsługę klienta? Sprawdź, jak wyposażyć biuro w funkcjonalne elementy, które będą sprzyjać jakościowemu przyjmowaniu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych.

Jak odpowiedni zestaw mebli biurowych zapewnia przestrzeń do obsługi klienta?

Coraz większą popularnością cieszą się biura typu open space. Jedna, wspólna przestrzeń sprzyja komunikacji i budowaniu odpowiednich relacji pomiędzy pracownikami, natomiast trzeba zauważyć, że jednocześnie może stanowić pewien problem, na przykład w ramach konieczności zachowania prywatności czy komfortu przeprowadzania biznesowych rozmów. Wyposażenie biura typu open space ma kolosalne znaczenie dla sukcesu podejmowanych rozmów sprzedażowych lub z kontrahentami, dlatego meble biurowe w takich przestrzeniach powinny być odpowiednio dobrane. Dowiedz się, na jakie najlepiej postawić.

Funkcjonalne wyposażenie biura — ścianki biurowe

Biuro open space daje ogromne możliwości w zakresie pracy zespołowej, ale może wprowadzać dosyć duży poziom dyskomfortu, biorąc pod uwagę wciąż panujący hałas i chaos, który nie jest korzystny dla przeprowadzania indywidualnych rozmów z klientami, zarówno tych bezpośrednich, jak i telefonicznych. Wymaga się, aby podczas obsługi klienta pracownik zawsze zachowywał pełne skupienie i koncentrację uwagi. W biurach typu open space dobrze sprawdzają się ścianki biurowe, które tworzą tzw. boksy i oddzielają poszczególne stanowiska pracy. Dzięki temu zatrudnieni mogą zachować pewną dozę prywatności, a same ścianki skutecznie tłumią też hałas.

Kabiny akustyczne — must have wyposażenia do biura

Nie wszystkie rozmowy z klientami muszą być przeprowadzane na forum publicznym. Zdarza się, że podczas nich przekazywane są informacje poufne, zresztą rozmowa mogłaby zakłócać pracę innym zatrudnionym. Świetnym rozwiązaniem jest więc budka akustyczna do biura, która w przestrzeniach open space daje możliwość swobodnej rozmowy bez udziału osób trzecich. To doskonała opcja do przeprowadzania nie tylko rozmów bezpośrednich z klientem, ale również tych telefonicznych czy za pośrednictwem wideo spotkań.

Odpowiednio urządzona sala spotkań

Wyposażenie biura nie powinno pomijać aranżacji sali konferencyjnej, w której mogą być organizowane spotkania integracyjne ze współpracownikami, ale również rozmowy rekrutacyjne czy spotkania z większą liczbą klientów. Sala spotkań powinna być zawsze dopasowana do indywidualnych preferencji firmy oraz wyposażona w sprzęt wedle potrzeb. Należy pamiętać, że bez względu na wielkość sali spotkań, powinna ona być dokładnie oddzielona od pozostałej części biura, aby przestrzeń tego typu dawała optymalny komfort przeprowadzania rozmów. Innowacją są mobilne i modułowe sale spotkań, które można dopasowywać do warunków biurowych i aktualnych potrzeb prowadzonej działalności biznesowej, świetnie sprawdzi się na przykład nowoczesne elektryczne biurko, które będzie nie tylko praktycznym, ale również designerskim rozwiązaniem, które wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy.

Meble biurowe wspierające obsługę klienta! Zobacz, jak możesz usprawnić biuro!

Fot. Adobe Stock

Źródło: Publikacja partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:




fot. WangXiNa




fot. Freepik




Tematy pokrewne:  

tag meble biurowe