Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Masz wielu followersów na Instagramie? Zobacz, jak możesz zarobić!

01-07-2016, 17:19

W dzisiejszych czasach portale społecznościowe dają możliwość nie tylko podtrzymywania kontaktu ze znajomymi czy nawiązywania nowych znajomości, ale także promowania własnej osoby, firmy bądź działalności. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak indaHash, zyskujemy również możliwość zarabiania przez internet. Zobacz, jak działa indaHash i jak można zarobić, publikując zdjęcia na Instagramie.

Influencerzy i followersi

Instagram to nie tylko miejsce, w którym dzielić się można ze znajomymi zdjęciami prywatnymi. To także portal pozwalający na kreowanie własnej osoby. Pozwala promować różnego rodzaju działalność: od hobbystycznej, amatorskiej, po profesjonalną. Jest to medium o ogromnej sile oddziaływania - estetyczne, oryginalne zdjęcia, opatrzone odpowiednim podpisem docierają do ludzi zainteresowanych konkretną, ściśle określoną tematyką. Dzięki temu Instagram stanowi wspaniały nośnik reklamy. Wiele firm zauważyło to już dawno temu i nawiązało współpracę z wieloma influencerami. Mianem tym określa się osoby, których profil na Instagramie śledzi bardzo wielu użytkowników. Im więcej mamy followersów, czyli osób obserwujących konto, tym większą zyskujemy siłę oddziaływania w wirtualnym świecie.

Zarabianie na Instagramie

Z myślą o uproszczeniu procesu nawiązywania współpracy pomiędzy użytkownikami Instagrama a markami, które chcą się poprzez ten portal reklamować, powstało nowatorskie narzędzie – indaHash. Technologia ta, uruchomiona przez Polkę Barbarę Sołtysińską, podbija coraz to nowe rynki. Z jednej strony, daje firmom możliwość tworzenia skutecznych kampanii reklamowych, bez konieczności samodzielnego wyszukiwania influencerów, negocjowania warunków współpracy, podpisywania indywidualnych umów. Z drugiej strony, pozwala użytkownikom Instagrama rozwinąć skrzydła i zacząć zarabiać na swoich pasjach.

Jak działa indaHash?

Reklamodawcy, a więc firmy i agencje reklamowe zarejestrowane na indaHash, tworząc kampanię reklamową, muszą określić, poprzez jakie osoby ma ona trafiać do potencjalnych klientów. Najważniejszym kryterium doboru influencerów do poszczególnych kampanii reklamowych jest ilość followersów. Im więcej ich będzie, tym większy rozgłos zyska reklama. Istotne jest także skonfigurowanie wieku, płci, obszaru i zakresu tematycznego. Dzięki temu reklama trafi do osób zainteresowanych daną tematyką. Użytkownicy Instagrama, którzy są zainteresowani zarabianiem poprzez indaHash, muszą posiadać co najmniej 700 obserwatorów. Po przejściu weryfikacji przez moderatora zaczną otrzymywać oferty, w których określone będą wymagania dotyczące zdjęcia oraz jego opisu. Istotnym elementem jest dodanie określonych @tagów oraz #hashtagów. Warto wiedzieć, że po zdeklarowaniu udziału w kampanii reklamowej Instagramowicze są zobowiązani do opublikowania posta. Jeśli tego nie zrobią, otrzymają żółtą kartkę. Dwie żółte kartki wiążą się natomiast z zawieszeniem konta na rok.

Platforma indaHash daje możliwość zarabiania poprzez publikowanie zdjęć na Instagramie. Wystarczy mieć ponad 700 followersów, by wypróbować ten sposób zarobkowania.

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E