Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Manubia wprowadza kolejne udogodnienia dla sprzedawców

08-08-2011, 16:12

System monitorujący aukcje internetowe Manubia rozbudowuje swoje narzędzie o wyliczanie kosztów ponoszonych przez sprzedawców. Funkcja sumuje koszty wystawienia aukcji, promocji oraz prowizji od sprzedaży pobieranej przez serwis aukcyjny. Jest to kolejna po „grafach” usługa mająca wesprzeć sprzedawców internetowych.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Weźmiesz udział w badaniu SARE?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Twórcy Manubia.pl co dwa tygodnie prezentują kolejne funkcje. Jest to proces przygotowywania systemu na okres handlowy „Back to School” oraz „Boże Narodzenie”. Nowe funkcje mają pozwolić w pełniejszy sposób analizować dane i uczyć sprzedaży.

- Zaprezentowane niedawno „grafy” oraz dzisiejsza premiera „obliczania kosztów” to wybory z naszej strony nieprzypadkowe. Zależy nam na oferowaniu narzędzi, które pozawalają budować sprzedawcom przewagę konkurencyjną. Dbamy o to, aby nasz system pokazywał precyzyjne, prawdziwe dane i pomagał wyciągać wnioski przyczyniające się do zwiększenia zysków sprzedawców - tłumaczy Konrad Latkowski, PR Manubia.pl

>> Czytaj też: Serwisy i aplikacje wspierające sprzedawcę i kupującego (wideo)

Manubia oblicza koszty dla sprzedającego
fot. Manubia - Manubia oblicza koszty dla sprzedającego
Funkcja obliczania kosztów pozwala wyliczyć dla dowolnej aukcji koszty promocji oraz prowizji aukcyjnych. Początkujący sprzedawcy mogą porównać koszty konkurencji i ocenić, czy na przykład lepiej wystawiać zwykłe aukcje czy w formie Sklepów Allegro. Zaawansowani użytkownicy mogą obserwować, jakie formy promocji przynoszą najlepsze efekty i optymalizować swoje koszty. Obliczanie kosztów działa obecne tylko dla monitorowania serwisu Allegro.pl.

Grafy w Manubia
fot. Manubia - Grafy w Manubia
Z kolei wprowadzone niedawno „grafy” są narzędziem, które ma w czytelny sposób prezentować koszyk danego sprzedawcy. Na grafie prezentowane są produkty i powiązania między nimi. W ten sposób można otrzymać odpowiedź np. na pytanie, czy klient przy zakupie komputera zdecydował się także na myszkę u tego samego sprzedawcy. Grafy działają zarówno dla usługi Manubia, jak i ManubiaGlobal, czyli pozwalają porównać dobór produktów przez klientów zarówno w Polsce, jak i innych krajach.

Twórcy zapowiadają, że sierpień ma być miesiącem wdrażania usług związanych z raportami indywidualnymi - ManubioPro. Ma to być zestaw rozwiązań skierowanych do najbardziej wymagających klientów, oczekujących analizy całych kategorii, konkretnych produktów lub setek sprzedawców równocześnie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *