System monitorujący aukcje internetowe Manubia rozbudowuje swoje narzędzie o wyliczanie kosztów ponoszonych przez sprzedawców. Funkcja sumuje koszty wystawienia aukcji, promocji oraz prowizji od sprzedaży pobieranej przez serwis aukcyjny. Jest to kolejna po „grafach” usługa mająca wesprzeć sprzedawców internetowych.
reklama
Twórcy Manubia.pl co dwa tygodnie prezentują kolejne funkcje. Jest to proces przygotowywania systemu na okres handlowy „Back to School” oraz „Boże Narodzenie”. Nowe funkcje mają pozwolić w pełniejszy sposób analizować dane i uczyć sprzedaży.
- Zaprezentowane niedawno „grafy” oraz dzisiejsza premiera „obliczania kosztów” to wybory z naszej strony nieprzypadkowe. Zależy nam na oferowaniu narzędzi, które pozawalają budować sprzedawcom przewagę konkurencyjną. Dbamy o to, aby nasz system pokazywał precyzyjne, prawdziwe dane i pomagał wyciągać wnioski przyczyniające się do zwiększenia zysków sprzedawców - tłumaczy Konrad Latkowski, PR Manubia.pl
Twórcy zapowiadają, że sierpień ma być miesiącem wdrażania usług związanych z raportami indywidualnymi - ManubioPro. Ma to być zestaw rozwiązań skierowanych do najbardziej wymagających klientów, oczekujących analizy całych kategorii, konkretnych produktów lub setek sprzedawców równocześnie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|