Niezwykle cienkie komputery przenośne od Apple'a wybierane są przez coraz większą liczbę użytkowników, a jednocześnie niekorzystnie wpływają na sprzedaż innych netbooków kalifornijskiej firmy.
reklama
Według badania przeprowadzonego przez Morgan Stanley niemal 28% wszystkich sprzedawanych przez Apple'a netbooków to obecnie MacBooki Air. W pierwszej połowie tego roku współczynnik ten wynosił zaledwie 8%.
MacBooki Air największe wzrosty odnotowały latem, po tym jak Apple zaprezentował w nich rozwiązanie Thunderbolt. Choć urządzeń współpracujących z nowym standardem jest wciąż niewiele, użytkownicy mogą wykorzystywać go na przykład do łączenia się z Firewire bądź Ethernetem.
Raport NPD wskazuje, że przez ostatni rok rynek pecetów wzrósł o 11%, jednak liczba sprzedanych urządzeń zwiększyła się tylko nieznacznie. Sam Apple odnotował natomiast 20% wzrost w tym sektorze, a zatem niemal dwukrotnie większy niż reszta rynku.
Ankieta przeprowadzona przez Universum potwierdza natomiast, że coraz większa liczba młodych osób chce pracować przy innowacyjnych rozwiązaniach w firmie Apple (12,74% respondentów). Niezmiennym zainteresowaniem cieszy się tutaj również Google, a niedawno do czołówki zestawienia najatrakcyjniejszych amerykańskich pracodawców dołączył także Facebook.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|