LOG Systems zapowiada prapremierę oprogramowania LOG Plus. W pierwszych dniach września z nowym produktem firmy będą mieli okazję zapoznać się m.in klienci oraz partnerzy.
Właściciele firm zdążyli się przekonać, że zmiany w świecie nowych technologii z jednej strony ułatwiają prowadzenie biznesu, zaś z drugiej, niosą ze sobą wyzwania związane z cyfryzacją. Niemal każdy przedsiębiorca musi zmierzyć się z rozrastającą infrastrukturą informatyczną i coraz większą liczbą terminali używanych przez pracowników. Niemałe trudności firmom przysparza też zarządzanie oprogramowaniem. W dużym stopniu przyczynia się do tego popularność modelu SaaS, software nie jest już instalowany wyłącznie na firmowych serwerach i komputerach. Z kolei przekleństwem wielu administratorów staje się shadow IT, czyli kupowanie aplikacji bez zgody i wiedzy działów informatycznych.
W obecnych czasach firmy chcąc zapanować nad cyfrowym chaosem, muszą wdrożyć nowoczesne narzędzia służące do zarządzania infrastrukturą oraz oprogramowaniem. Dlatego też zdecydowaliśmy się wprowadzić na rynek LOG Plus. To rozwiązanie bazujące na nowej technologii zachowuje wysoką wydajność nawet podczas pracy z dużymi zbiorami danych. Należy podkreślić, iż LOG Plus cechuje się wyjątkowo przyjazną obsługą, bez trudu poradzą sobie z nim osoby niezwiązane z IT - tłumaczy Grzegorz Filarowski, CEO LOG Systems.
Nowy produkt łączy funkcjonalność oprogramowania SAM (Software Asset Management) oraz ITSM (IT Service Management), dotąd nieosiągalne w systemie LOG. Analitycy są zgodni, iż w najbliższych latach rynek rozwiązań służących do zarządzania softwarem oraz infrastrukturą będzie przeżywać rozkwit. Przedsiębiorcy coraz gorzej poruszają się w licencyjnych meandrach, zaś dostawcy aplikacji nie kwapią się, żeby uprościć zawiłe zasady licencjonowania. Dlatego też popyt na narzędzia służące do zarządzania cyklem życia software’u w najbliższych pięciu latach będzie rosnąć. Agencja Market Research Future informuje, iż tempo wzrostu wyniesie 14 proc. rocznie.
Ciekawe perspektywy rysują się też przed rynkiem produktów ITSM. Ten segment rośnie wraz z rozbudową infrastruktury informatycznej w firmach oraz instytucjach. Warto zaznaczyć, że poza rozwiązaniami pracującymi w środowiskach lokalnych, zaczyna przybywać systemów wdrażanych w centrach zewnętrznych usługodawców oraz modelu hybrydowym. Wymienione czynniki powodują, że zarządzanie infrastrukturą wymaga zastosowania specjalistycznych narzędzi. Research and Markets przewiduje, że rynek ITSM w latach 2018-2022 ma rosnąć w tempie około 9 proc. rocznie. Natomiast największy wzrost wystąpi w grupie systemów sprzedawanych w modelu chmurowym.
LOG Systems zaprasza klientów oraz partnerów do udziału w webinarze, który odbędzie się 3 września o godz. 10.00. Szczegóły znajdują się na stronie: https://logsystem.pl/log-plus-przedpremierowa-prezentacja/
W czasie webinaru zostaną zaprezentowane następujące zagadnienia:
Geneza powstania LOG Plus.
Zmiany w zakresie technologii i wydajności w porównaniu z poprzednim systemem.
Mobilność rozwiązania.
LOG vs LOG Plus - najważniejsze różnice występujące pomiędzy produktami
Helpdesk vs. FlowBoard
Kolejność migracji funkcji
Licencjonowanie
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|