Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak wykorzystać reklamę w grze i jak zachęcić dziecko do nauki poprzez wykorzystanie mechanizmu gier - tego dowiemy się podczas 10. spotkania RadomIT.

To oczywiście nie wszystko. Jak zawsze podczas radomskiego barcampu, będzie można przyswoić dużo praktycznej wiedzy z zakresu biznesu, internetu i nowych technologii. Radomski barcamp odbędzie się w audytorium Wyższej Szkoły Handlowej przy ulicy Traugutta 61a w piątek, 27 stycznia.

Spotkanie rozpocznie o godzinie 19 żeglarz jachtowy i zapalony rolkarz Jacek Jankowski. Jego prezentacja nie będzie jednak związana ze sportem. Prelegent to specjalista ds. marketingu szeptanego oraz efektywnego marketingu z wykorzystaniem gier reklamowych. Ten właśnie temat przybliży na barcampie.

Jak dzięki prostym mechanizmom gier zmotywować dzieci do uczenia się? O tym opowie Mikołaj Maziński, współautor aplikacji opartej o grywalizację Kidd.ly.

Kolejnym prelegentem będzie Michał Olszewski, manager inwestycyjny funduszu LMS Invest, który przybliży temat marketingu i wsparcia sprzedaży w firmach zajmujących się nowymi technologiami.

Po nim głos zabierze Piotr Stankiewicz. Redaktor naczelny miesięcznika poświęconego tematyce książek „Literadar” opowie o celach, jakie towarzyszą mu podczas tworzenia magazynu.

Od Rafała Zaorskiego, prezesa zarządu  Grupy Etendard, dowiemy się, jak budować firmę i zwiększać jej wartość.

Spotkanie zakończy Jakub Cyran. Organizator barcampów opowie o ogólnopolskich spotkaniach branżowych przewidzianych na 2012 rok, na których warto się pojawić.

Po części oficjalnej nie zabraknie inspirujących rozmów w kuluarach. Wstęp na RadomIT jest bezpłatny. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja na oficjalnej stronie radomit.pl/rejestracja


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *