Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dziesiątki znamienitych prelegentów, warsztaty u czołowych firm internetowych świata, blisko trzy tysiące uczestników. 7 grudnia rozpoczęła się trzydniowa impreza LebWeb'11. To jedno z największych wydarzeń w Europie poświęconych branży internetowej. Paryska impreza nie mogła się obyć bez konkursu dla startupów, wśród których mamy także polskiego przedstawiciela. Jednym słowem warto było tu przyjechać.

Jeśli pasjonuje Cię branża internetowa lub jesteś jej aktywnym uczestnikiem, to na pewno warto choć raz wybrać się na wycieczkę do Paryża by wziąć udział w LeWeb. Nie tylko po to, by zobaczyć, jak to się robi w Paryżu, ale przede wszystkim ze względu na szansę bezpośredniego poznania wielu osobistości liczących się w branży IT na świecie. 

W tym roku na LeWeb pojawiła się m.in. Marissa Mayer z Google, Om Mailk z GigaOM, Sean Parker z Founders Fund, Robert Scoble, Joanna Shields z Facebooka, Elizabeth Varley z TechHub, Mike Butcher z TechCrunch Europe, Dennis Crowley z Foursquare, Daniel Ek ze Spotify, Phil Libin z Evernote, Alexander Ljung z SoundCloud. Lista prelegentów i gości jest znacznie dłuższa i praktycznie każdy aktywny uczestnik branży znalazłby tutaj kogoś, kogo podziwia, szanuje, a także kogo nienawidzi. Co ciekawe w imprezie bierze aktywny udział także francuska telewizja publiczna oraz CNN.

Organizacja imprezy jest na najwyższym poziomie. Wykłady, warsztaty, prelekcje, panele dyskusyjne i prezentacje odbywają się w trzech różnych budynkach, praktycznie bez większych opóźnień. Praktycznie nie ma się do czego przyczepić. Jeden z budynków został poświęcony młodym firmom i startupom biorącym udział w konkursie. Szczególnymi względami cieszą się w tym roku blogerzy i dziennikarze, którzy mogą po Paryżu podróżować za darmo limuzynami korporacji Uber, która właśnie weszła na paryski rynek.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *