Tegoroczna nagroda Mobile Trends Award w kategorii marka/firma z najlepszą aplikacją mobilną powędrowała do Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina. Zwycięską aplikację Konkurs Chopinowski zaprojektował i stworzył INFOR IT.
Konkurs Chopinowski jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie. O możliwość występu w Warszawie stara się w każdej edycji kilkaset młodych pianistów z całego świata. Finał, w którym gra 10 najlepszych pianistów, może obejrzeć w Filharmonii Narodowej w Warszawie niewiele ponad 1000 melomanów. Tegoroczna edycja była jednak dostępna dla wszystkich na całym świecie, dzięki realizacji software house’u INFOR IT, z którym Narodowy Instytut Fryderyka Chopina podpisał umowę na wykonanie aplikacji mobilnej konkursu.
Aplikacja Konkurs Chopinowski dała użytkownikom dostęp na żywo do wszystkich przesłuchań 17. Konkursu Chopinowskiego, życiorysów artystów i jurorów, na bieżąco uaktualnianego kalendarium występów. We wcześniejszych edycjach informacje takie w większości pozostawały za zamkniętymi drzwiami Filharmonii Narodowej. Ponadto, dzięki integracji z mediami społecznościowymi aplikacja była także platformą dyskusji o Konkursie i jego przebiegu.
Aplikacja stworzona przez Infor IT była dostępna w AppStore, GooglePlay oraz Samsung Smart TV, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Łącznie zanotowano prawie 37 tys. pobrań z czego prawie 18 tys. na iOS. Najwięcej w Polsce - ponad 5 tys. oraz w Japonii – prawie 3 tys. Na trzecim miejscu uplasowały się Stany Zjednoczone z 1,5 tys. ściągnięć. Aplikacja odnotowała 96 910 sesji (używania powyżej 2 sek). Średnia ocena w GooglePlay to 4,6 przy 270 recenzjach.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Oto unijno-amerykańska "tarcza prywatności". Opublikowano dokumenty EU-U.S. Privacy Shield
|
|
|
|
|
|