Koniec z chello - nowy wizerunek i usługi dla biznesu UPC
UPC Polska likwiduje od połowy stycznia br. markę chello upraszczając nazwy usług internetowych oraz wprowadza usługi internetowe i telefoniczne dla biznesu. Firma pochwaliła się ponadto, że liczba klientów szerokopasmowego dostępu do internetu wzrosła w ubiegłym roku o 100 tys.
reklama
UPC Polska rozpoczęła 2008 rok z liczbą ponad 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu, co stawia ją m.in. przed Netią (ponad 200 tys.) i VECTRĄ (ponad 140 tys.) na rynku alternatywnych dostawców internetu.
Firma zdecydowała się na likwidację marki chello (od 15 stycznia br.), którą posługiwała się przy usłudze dostępu do internetu. Przygotowania do zmiany marki rozpoczęły się już kilka miesięcy temu.
Dla dotychczasowych klientów dostępu do internetu w UPC pożegnanie z marką chello oznacza m.in. zmianę domeny poczty internetowej na "upcpoczta.pl", zamiast dotychczasowego "chello.pl". Dla wygody wszystkich dotychczasowych klientów istniejące adresy będą nadal działać - zapewnia UPC.
Obecnie UPC oferuje trzy pakiety do wyboru:
Likwidacji marki chello towarzyszy jednocześnie wprowadzenie nowej wizualizacji i logotypu UPC, który będzie teraz obejmował wszystkie usługi firmy: telewizję, internet i telefonię. Nowe logo i wizualizacja mają podkreślać charakter zmian w filozofii obsługi klienta, jakie zaszły w firmie, a które ma - zdaniem jej przedstawicieli - ilustrować hasło "Dla wszystkich. To proste".
- Zmiany, jakie wprowadzamy będą widoczne i odczuwalne we wszystkich kontaktach z naszą firmą i naszymi usługami. Klienci zobaczą nowe logo, ale zauważą również liczne ułatwienia. - zapewnia Simon Boyd, Prezes Zarządu, UPC Polska.
Od 15 stycznia 2008 roku UPC rozszerzyła także swoją ofertę o usługi internetowe i telefoniczne dla firm - UPC Biuro oraz UPC Biznes.
- Usługi dla biznesu to nowy kierunek w naszej działalności. Rozpoczynamy od klientów, którzy prowadzą działalność gospodarczą, biuro w domu lub małą firmę, w kolejnych fazach zaproponujemy ofertę dla średnich i dużych firm. - wyjaśnia Simon Boyd.
UPC Biuro i UPC Biznes to oferty obejmujące szerokopasmowy dostęp do internetu oraz 2 linie telefoniczne, niezależnie od wybranego pakietu.
Pierwsza z usług - UPC Biuro, przygotowana została z myślą o osobach prowadzących firmy w domu. UPC oferuje tutaj internet z prędkością pobierania 2Mb/s oraz wysyłania od 384kb/s do 2Mb/s (zależnie od opcji cenowej). Dodatkowo klienci otrzymają 2 linie telefoniczne. Najtańszy abonament z internetem o prędkościach 2Mbps/384kbps kosztuje 118 zł netto na miesiąc, najdroższy z internetem o prędkościach 2Mbps/2Mbps i 250 minutami rozmów wliczonymi w abonament kosztuje 998 zł netto na miesiąc.
Z kolei UPC Biznes to oferta dla niewielkich firm, dla których ważna jest prędkość wysyłania i pobierania danych. W tym przypadku cena miesięcznego abonamentu zaczyna się od 290 zł netto miesięcznie, w którym klient otrzyma internet o prędkości pobierania 5Mb/s i wysyłania 512kb/s oraz 2 linie telefoniczne z wliczonymi w cenę abonamentu 250 minutami na rozmowy. W droższych pakietach zwiększa się prędkość wysyłania danych oraz liczba minut na rozmowy wliczonych w abonament.
Firma poinformowała także, że w II kwartale 2008 roku planuje poszerzyć swoją ofertę na polskim rynku o telewizję cyfrową.
Obecnie UPC oferuje dostęp do internetu we wszystkich największych aglomeracjach, w których jest obecna: Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu oraz w innych miejscowościach, takich jak m.in. Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Jaworzno, Kalisz, Kielce, Oleśnica, Opole, Otwock, Piotrków Trybunalski, Rumia, Siemianowice, Sosnowiec, Tychy, Wieliczka, Września.