Artykuły oraz testy sprzętu pochodzące z serwisu Benchmark zasilą strony sklepu internetowego Komputronik - poinformowali przedstawiciele firmy.
- Może zabrzmi to nieco górnolotnie, ale w ten sposób tworzymy nową platformę komunikacji z klientami - tłumaczy Piotr Zieliński, Kierownik Działu Sprzedaży Internetowej w Komputronik SA. - Przekonaliśmy się, że klienci oczekują nie tylko dostępu do nowości i dobrej obsługi, ale także doradztwa. Z tą różnicą, że w tradycyjnych salonach Komputronik doradzają sprzedawcy, zaś na witrynie Komputronik.pl specjaliści najstarszego polskiego serwisu o tematyce komputerowej - dodaje.
Nowy dział "Recenzje i newsy technologiczne" tworzą nie tylko specjaliści Benchmark.pl, ale także wszyscy chętni użytkownicy nowoczesnych technologii. Serwis uruchomił dział mini-recenzji, w którym jego czytelnicy mogą zamieszczać własne testy i opinie. W ten sposób na stronę Benchmark.pl trafia nawet kilka niezależnych recenzji dziennie. Komputronik chwalił się też niedawno liczbą ponad 100 tysięcy komentarzy zamieszczonych w serwisie sklepu przez użytkowników produktów oferowanych na jego stronach.
- Zdajemy sobie sprawę ze związanym z tym ryzykiem. Klient może zniechęcić się do jednego z naszych produktów po przeczytaniu recenzji w Benchmark.pl. Wolimy jednak, żeby rozczarował się produktem przed zakupem, niż po wydaniu pieniędzy. Tym chcemy różnić się od marketów i innych placówek, które nastawione są nie na doradztwo, ale tzw. przepychanie pudełek - tłumaczy Piotr Zieliński.
Strony internetowe sklepu Komputronik.pl odwiedzane są około 100 tysięcy razy dziennie. Dzięki artykułom i recenzjom sklep może liczyć także na dodatkowe wejścia z wyszukiwarek i w ten sposób powiększenie potencjalnej liczby odbiorców swojej oferty.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|