Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Interesujesz się handlem w internecie? Prowadzisz sklep, kupujesz, a może zwyczajnie śledzisz trendy w sprzedaży? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiesz twierdząco, powinieneś wziąć udział w najbliższej imprezie KielceCom.

Kielc-e-COMmerce to wydarzenie adresowane specjalnie do tych, którzy chcą poznać bliżej osoby współtworzące polską branżę e-commerce, dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej, jak może wyglądać współpraca online’u z offline’m.

Agenda spotkania wygląda następująco:

  • Internet wspiera sprzedaż tradycyjną i odwrotnie - Marek Górecki, Grupa Divante
  • Początki w e-commerce: aukcje vs własny sklep - Konrad Latkowski, Manubia
  • Najczęstsze błędy w e-commerce na przykładzie aukcji z Allegro - Paweł Lipiec, redaktor prowadzący www.ecommerce.edu.pl
  • Kupuj wprost ze zdjęć, czyli zdjęcie jako skuteczny nośnik reklamowy - Wojciech Gralec, Picads

Na koniec odbędą się warsztaty dotyczące analizy procesów biznesowych w sklepach internetowych (z identyfikacją słabych punktów oraz korzyściami wynikającymi z ich usunięcia), które poprowadzą Edisonda oraz Empathy Internet Software House.

Tuż po prezentacjach odbędzie się występ kieleckiego kabaretu Bruzda, która zadba o dobry humor uczestników, a pizzeria Moltobene dopilnuje, żeby nikt nie wyszedł głodny.

Początek spotkania punktualnie o godzinie 19:00 w klubie Cukier, który mieści się przy ul. Wesołej 9. Udział jest bezpłatny ale obowiązuje rejestracja: www.kielcecom-ecommerce.evenea.pl

Więcej informacji na stronie k


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *