Chcesz profesjonalną stronę internetową, która będzie od A do Z stworzona „pod Ciebie”? No pewnie, kto by nie chciał? Problem w tym, że gdy poznasz cenę, to prawdopodobnie szybko zaczniesz schodzić z oczekiwaniami w dół. Tak reaguje zdecydowana większość przedsiębiorców, czemu też nie do końca się dziwimy. Dla firmy, która dopiero startuje w biznesie, wydanie 4 czy 5 tysięcy złotych na stronę jest poważnym problemem. Dlatego już od pewnego czasu oferujemy witryny w – napiszmy to wprost – śmiesznie niskich cenach. Od razu jednak zaznaczamy, że ta oferta nie jest przeznaczona dla każdego. Wybór bardzo taniej strony internetowej ma sens tylko w konkretnych sytuacjach.
Gdy zależy Ci, aby już „coś” pojawiło się w sieci
Bywa, że przedsiębiorcy startują z biznesem w pośpiechu, by np. móc skorzystać z dotacji. Wówczas brakuje czasu na skrupulatne zaplanowanie działań marketingowych, w tym na stworzenie idealnie przemyślanej identyfikacji wizualnej marki. Aby jednak od początku nie zostawać w tyle, firma chce, aby w sieci od razu pojawiła się choćby prosta, ale estetyczna i nowoczesna strona.
W takiej sytuacji wybór taniej witryny jest jak najbardziej rozsądny, ponieważ docelowo i tak zostanie stworzony nowy serwis. Ponadto tanie strony zawsze powstają w oparciu o szablon graficzny, co znacząco skraca czas ich produkcji (zobacz przykładowe strony internetowe za 299 zł)
Gdy nie masz przekonania, czy Twój biznes wypali
To normalne, że na początku towarzyszą Ci poważne wątpliwości. Sporo ryzykujesz opuszczając cieplutki etat i próbując zawojować branżę, którą znasz jedynie z perspektywy pracownika. Jeśli nie chcesz narażać się na wysokie koszty, bo bierzesz pod uwagę ryzyko porażki, to wybór taniej strony internetowej jest rozsądny.
Taka strona nie nadwyręży Twojego skromnego budżetu, a jeśli zostanie zaprojektowana przez profesjonalistów, to z pewnością pozwoli Ci zaistnieć na rynku. Ponadto będzie stanowić solidną podstawę do późniejszych modyfikacji, gdy Twój biznes jednak okaże się sukcesem.
Gdy alternatywą jest tylko sam profil firmy na Facebooku
W takiej sytuacji nie masz się nawet nad czym zastanawiać. Sam profil firmy na Facebooku to zdecydowanie za mało. Dysponując tylko takim narzędziem nigdy nie zdobędziesz poważnych kontraktów, ponieważ Twoje przedsiębiorstwo będzie odbierane jako niewiarygodne i nieprofesjonalne.
Gdy twoja konkurencja nie ma się czym pochwalić
Wciąż są branże, których przedstawiciele kompletnie nie zwracają uwagi na wizerunek swoich biznesów. Sądzą, że klienci mają to w nosie, bo liczy się dla nich tylko niska cena. Możesz to sprytnie wykorzystać i z miejsca wyróżnić się na tle konkurencji. Tania, prosta, ale funkcjonalna i nowoczesna strona internetowa z pewnością Ci w tym pomoże – będzie bowiem lepsza niż żadna lub taka, która została stworzona wiele lat temu i dziś budzi jedynie uśmiech politowania.
Jak widzisz wybór taniej strony internetowej niekoniecznie musi być złym pomysłem. W wymienionych sytuacjach będzie to rozsądna decyzja. Nie zrażaj się więc tym, że nie dysponujesz wysokim budżetem. Porządną witrynę dla własnej firmy możesz mieć za naprawdę niewielkie pieniądze.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|