Nie da się ukryć, że kartki świąteczne nie są obecnie najpopularniejszą formą składania życzeń bliskim. Już dobrych kilka lat temu zostały wyparte przez maile, czy też SMS-y. Jak się jednak okazuje, są one nadal w użyciu i przynoszą ich nadawcą naprawdę duże korzyści. Mowa oczywiście o firmowych kartkach świątecznych. Dlaczego firmy tak chętnie z nich korzystają i jakie płyną z tego dla nich korzyści?
Wysyłanie kartek świątecznych posiada bardzo długą tradycję. Co prawda nieco ona podupadła ostatnimi czasy, lecz nadal otrzymanie pięknie zdobionej kartki, z motywami graficznymi ściśle związanymi ze świętami i zawartymi na niej życzeniami, potrafi wywołać duży, szczery uśmiech. Nic więc dziwnego, że to właśnie przedsiębiorstwa sięgnęły po takie kartki, wysyłając je do swoich klientów, kontrahentów i firm partnerskich. Kartki świąteczne dla firm z logo lub nazwą umieszczoną na pięknej, świątecznej grafice przynoszą naprawdę interesujący i wpływające na firmę korzyści. Jakie jednak konkretnie?
Zdecydowanie najważniejszą zaletą, jaka płynie z wysyłania świątecznych kartek do kontrahentów i klientów, jest wywołanie u nich miłego uczucia i skojarzenia z firmą. Każdy lubi dostawać w tym okresie jakieś prezenty, a fakt, że się o nich pamięta i coś wysyła, dodatkowo pozytywnie wpływa na to, jak dana firma jest postrzegana. Co więcej, takie działanie odgrywa niezwykle ważną rolę w przypadku chęci zacieśnienia współpracy i kontaktów biznesowych. Często bywa wręcz podwalinami do wspólnych interesów opartych nawet na przyjaźni.
Biznesowe kartki świąteczne to rewelacyjna forma reklamy i doskonałe narzędzie dyplomacji w kontaktach pomiędzy firmami. Żeby jednak takie zadania mogły być realizowane możliwie jak najlepiej, świąteczna kartka musi być wykonana według odpowiednich reguł i zasad. O czym konkretnie mowa? Przede wszystkim na uwadze trzeba mieć to, aby zawarte na niej życzenia nie były drukowane, lecz napisane własnoręcznie. Co więcej, nie może to być jeden z setek wierszyków krążących po internecie, lecz unikalne, własnoręcznie napisane życzenia. Wpływa to głównie na wiarygodność takich życzeń, lecz również może oznaczać brak szacunku do adresata, gdy zasada ta niezostanie zachowana. Podczas wybierania kartki świątecznej należy również bardzo uważnie podchodzić do kwestii obecnej na niej grafiki. Jeśli kartka ma spełnić swoje zadanie, nie może się na niej znaleźć żaden symbol religijny, ponieważ nigdy nie wiadomo, jakiego wyznania jest adresat. Z tego powodu najlepiej stawiać na uniwersalne motywy, takie jak choinka, prezenty, czy też mikołaj.
Kartki świąteczne to jeden z najlepszych gadżetów marketingowych na rynku. Dzięki nim otrzymuje się naprawdę świetne korzyści od strony zaufania i rozpoznawalności marki. Pozwalają one sprawić, że klient czy też kontrahent poczuje, że się o nim pamięta. Żadna firma nie powinna rezygnować z takich możliwości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|