Kalendarz książkowy to jedno z podstawowych narzędzi pracy nie tylko przedsiębiorcy, ale także pracownika biurowego. Pozwala w czytelny i przejrzysty sposób zorganizować dzień pracy w jednym dokumencie. Nie każdy pracownik ma dostęp do telefonu służbowego, a te bywają również zawodne. Niekiedy też może nie być do niego dostępu, np. podczas konferencji, gdzie obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych.
Kalendarze książkowe mają kilka bardzo konkretnych zastosowań w biznesie. Zarówno osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą, jak i pracownicy etatowi mają wiele zadań do wykonania. Jasna i czytelna agenda z podziałem według pilności i ważności każdego zadania, to podstawa efektywnej pracy. W kalendarzu wszystkie zadania znajdują się w jednym miejscu, z podziałem na poszczególne dni, a nawet godziny. Dzięki temu nie przegapisz żadnego spotkania czy szkolenia, a także swobodnie zarządzisz swoim czasem, gdy klient poprosi o zmianę terminu spotkania.
Spotkania i szkolenia, to ogrom informacji, z których każda może okazać się kluczowa dla rozwoju firmy lub konkretnego projektu. Trudno wszystkie te dane zapamiętać. Dla osób, które wyjątkowo dużo notują został stworzony kalendarz książkowy a4. Pozwalają na robienie obszernych zapisków, a nawet stenogramów z ważniejszych spotkań. Istotne dane zawsze będziesz mieć pod ręką, bez ryzyka nagłego rozładowania się baterii. Taki kalendarz można nosić, np. w torbie na laptopa.
Kalendarz książkowy b5 to standardowy format kalendarza biurowego. Umożliwia wygodne notowanie oraz organizację dnia pracy. W takim kalendarzu możesz w jednym miejscu zapisać kontakty biznesowe, a nawet pogrupować je w dowolny sposób, np. według konkretnych projektów biznesowych. Zgrabny i niewielki format sprawia, że kalendarz mieści się z łatwością w klasycznej torebce lub saszetce.
Kalendarze książkowe mimo drukowanej formy, są narzędziem wspomagającym promocję marki w sieci, szczególnie w mediach społecznościowych. Odpowiednio uporządkowana agenda przypomni Ci, kiedy opublikować kolejny post lub zorganizować event online. Czytelnie zaprezentowane kontakty biznesowe możesz przypisywać do daty ostatniej rozmowy lub maila do danego klienta. Dzięki temu wiesz, kiedy ponownie skontaktować się z tym klientem, aby kontakt nie był zbyt częsty albo zbyt sporadyczny.
Kalendarze książkowe są także elementem budującym wizerunek danej marki. Szata graficzna zawiera zazwyczaj logo danej firmy lub flagowy produkowany przez nią przedmiot. Sprzyja to nie tylko identyfikacji wizerunkowej, która jest w obecnych czasach szczególnie ważna, ale także podkreśla związek pracownika z pracodawcą.
Na zakończenie warto wspomnieć, że większość osób jest wzrokowcami. Często zdarza im się notować podczas spotkań, a nawet rutynowych rozmów telefonicznych z szefem lub stałym klientem. Zamiast zapisywania kilkunastu karteczek samoprzylepnych, notatki można uporządkować w kalendarzu książkowym.
Wybierając konkretne kalendarze książkowe warto zwrócić uwagę na kilka czysto graficznych aspektów:
Jak widać, przed wyborem konkretnego modelu kalendarza książkowego, należy dokładnie przeanalizować potrzeby własne oraz ewentualnych pracowników. Warto także zastanowić się, jaki kalendarz przypadnie do gustu klientom, szczególnie tym stałym, którzy najbardziej docenią taki gadżet.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|