Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Biuro to miejsce niezwykle ważne, jeśli chodzi o kwestię pracy. W końcu to tam spędzasz około 1/3 swojego życia, w tym miejscu rodzą się najlepsze, związane z karierą zawodową pomysły, tam pokazujesz na co Cię naprawdę stać. Oczywistym zatem jest, że biuro powinno sprzyjać kreatywności i nieschematycznemu myśleniu oraz być wygodnym, komfortowym miejscem, gdzie z przyjemnością wykonuje się swoją pracę.

biuro

W sytuacji, gdy jesteś przedsiębiorcą i sam zatrudniasz pracowników kwestia wynajęcia biura może spędzać sen z Twoich powiek.  Jakie biuro wybrać? Jak nie dać się naciągnąć na zbyt wysoki czynsz? Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Cena czy lokalizacja?

Te dwa aspekty, jakimi są cena i lokalizacja mogą stanowić jeden z największych dylematów przy szukaniu odpowiedniego lokalu do wynajęcia. Położenie biura w centrum miasta z pewnością jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla większości przedsiębiorców i pracowników jego firmy – wygodny dojazd i możliwość załatwienia innych ważnych rzeczy  w śródmieściu to z pewnością kuszące zalety. Niestety im dogodniejsza, bardziej prestiżowa lokalizacja tym wyższa cena wynajmu. Niski koszt z kolei może oznaczać, że lokal usytuowany jest na obrzeżach miasta, co może zniechęcić nie tylko potencjalnych pracowników firmy, ale także klientów korzystających z jej usług.

Wszystko zatem zależy od charakteru działalności jaki prowadzisz. Zastanów się, czy atrakcyjna lokalizacja jest rzeczywiście niezbędnym czynnikiem w działaniu Twojej firmy. Jeśli bezpośredni kontakt z klientem jest nieodłącznym elementem Twojego dnia pracy, dobrym wyborem będzie wybranie droższego lokalu, lecz w wygodnym, bardziej prestiżowym miejscu. W przypadku, gdy funkcjonowanie Twojej firmy opiera się na działalności online możesz pozwolić sobie na wynajęcie tańszego lokalu w mniej dogodnej lokalizacji.

Jak znaleźć odpowiednią ofertę?

W celu znalezienia idealnego budynku pod wynajem warto skorzystać z portali typu OfficeGo, gdzie za pomocą wyszukiwarki można zapoznać się z obecnymi ofertami na rynku. Wystarczy zaznaczyć interesujące Cię kryteria, a system pokaże Ci bazę dostępnych ogłoszeń. Dodatkowym plusem korzystania ze specjalistycznych portali jest pomoc ze strony agentów, którzy zaproponują oferty idealnie dobrane do Twoich potrzeb.

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. Freepik










fot. Freepik


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy