Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak stworzyć skuteczny sklep internetowy

05-10-2016, 06:18

Każdy początkujący przedsiębiorca w świecie e-handlu może zderzyć się z brutalną rzeczywistością, kiedy obroty i popularność towaru zależy praktycznie od jego ceny.

Aktualnie problem jest o wiele bardziej złożony i na sukces sklepu internetowego składają się także takie parametry jak: przejrzystość, wartość merytoryczna i przydatność opisów sprzedawanych produktów, ale także jakość grafik/zdjęć oraz ogólny wygląd sklepu. Nie można oczywiście zapomnieć o intuicyjnym systemie zakładek, kategorii, pod kategorii itd. Przytoczone wyżej parametry są niezwykle istotne, ale jeszcze ważniejszy jest dobór odpowiedniej firmy, która wykona za Ciebie projekt, wdroży sprawdzone rozwiązania i zadba odpowiednie pozycjonowanie sklepu (dobrze wyglądający sklep to jeszcze nie wszystko - musi generować odpowiedni obrót).

Wbrew pozorom nie jest wcale łatwo o prawdziwych profesjonalistów w tej branży, bowiem ciągle funkcjonuje w niej wiele firm i "firemek" o mało profesjonalnym podejściu do Klienta i jego potrzeb. Częstą praktyką jest także brak brania przez nie odpowiedzialności za końcowy efekt. Jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą w działaniu jest firma Netgraf, której przebieg tworzenia stron internetowych/sklepów postaram się zwięźle przedstawić.

Zgodnie z filozofią firmy " Do sukcesu wystarczą trzy kliknięcia!". Mogłoby się wydawać, że to zbyt proste żeby było możliwe. Jednak jest to fakt i wystarczy wiedza by kilka teoretycznie prostych zabiegów mogło przynieść pożądane skutki.

- Użyteczność przekładająca się na zysk

Sklep internetowy poza bogatą i ciekawą ofertą powinien charakteryzować się odpowiednią prostotą i intuicyjnością obsługi. Bardzo ciekawym i skutecznym sposobem na zwiększenie obrotu sklepu jest możliwie krótka droga od wyboru produktu do jego zakupu. W tym przypadku oczywiście dokładny opis zachęcający do zakupu jest także nie do przecenienia.

- Firma bierze odpowiedzialność za Twoją konwersję

Trzeba być świadomym, że wizualny aspekt sklepu jest ważny, jednak ideą sklepu jest sprzedaż i to ona generuje przychody. Ludzie, którzy obsługują Twój sklep są w pełni zaangażowani w swoje zadania, czego wynikiem jest prowadzenie profesjonalnych zabiegów marketingowych.

- Zapewnienie odpowiedniego wsparcia i dążenie do rozwoju

Profesjonalne podejście ludzi prowadzących dany projekt jest widoczne na każdym etapie jego przygotowywania i wdrażania. Każdy Klient agencji Netgraf może być pewien, że nie pozostanie z nierozwiązanymi problemami. Dodatkowe wsparcie podczas rozwoju już istniejącego portalu także jest bardzo istotne.

ETAPY TWORZENIA SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Analiza potrzeb, określenie celów oraz odpowiedź na pojawiające się problemy i pytania.

Projekt nowego sklepu internetowego musi mieć solidne podstawy, które mogą być zbudowane jedynie po przez szczegółową analizę celów, potrzeb oraz możliwości danej branży. Rozmowa z pracownikiem firmy Netgraf osobiście, ewentualnie online.

2. Przygotowanie projektu, przemyślenie koncepcji oraz użyteczności zastosowanych rozwiązań.

Jest to etap, podczas którego dochodzi do powstawania funkcjonalnych makiet, które są zapełniane przez grafików. Tak powstała wizualizacja sklepu jest konsultowana z Klientem. Każdy aspekt musi zostać w pełni zaakceptowany - jedynie to gwarantuje 100% zadowolenia.

3. Wdrożenie gotowego projektu, jego modyfikacje i aktualizacje.

Każdy Klient posiada dedykowanego opiekuna, który odpowiada za utrzymanie pełnej kontroli nad wdrażaniem projektu. Zastosowany kod charakteryzuje się wysoką jakością i jest przyjazny pod względem Google (ma to wpływ na pozycjonowanie sklepu w tej wyszukiwarce). Wykorzystywane jest oprogramowanie Sellingo, które jest stabilne i zapewnia łatwą obsługę oraz zarządzanie.

4. Optymalizacja sklepu, testowanie, szkolenie

Następnym krokiem po wdrożeniu jest etap sprzedaży. Jest to bardzo istotny etap, który jest w pełni wspierany przez wypracowany przez wiele lat model wsparcia posprzedażowego. Zapewni on ciągły rozwój portalu.

 

Źródło:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny

https://esprzedaz.com/artykuly/a/98/jak-zwiekszyc-sprzedaz-przy-pomocy-informacji-zbieranych-w-sklepie

https://netgraf.pl/sklepy-internetowe

https://sellingo.pl

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E