Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, z pewnością zdajesz sobie sprawę z wyzwań, jakie niesie ze sobą ograniczony budżet. Musisz jak najlepiej wykorzystać pieniądze, które posiadasz, i wydawać je na to, co jest naprawdę konieczne. Zdawałoby się, że w takiej sytuacji o kampanii reklamowej można tylko pomarzyć. Tak jednak nie jest. Istnieje wiele tanich i skutecznych sposobów zaistnienia w świadomości klientów. Oto kilka z nich.
Strona internetowa to podstawa
Wielu właścicieli firm uważa, że nie ma potrzeby zakładania strony internetowej i sama wizytówka w Google wystarczy. Tak nie jest. Bez względu na to, jakiego rodzaju firmę posiadasz, POTRZEBUJESZ strony internetowej. Potencjalni klienci zaglądają do internetu w poszukiwaniu firm w swojej okolicy. Jeśli Twój rywal jest online, a Ty nie, zgadnij, kto ma przewagę. Stwórz jednak stronę internetową, która będzie atrakcyjna i wygodna dla twoich klientów. Nieintuicyjny albo ubogi interfejs może przynieść więcej szkód niż korzyści.
Korzystaj z YouTube’a
Nie stać cię na reklamę telewizyjną? Nic straconego. YouTube ma dużo większą widownię niż nawet te największe stacje telewizyjne. Jeśli więc masz kamerę i trochę kreatywności, możesz sam stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia bez konieczności płacenia za czas antenowy. YouTube to często pomijana platforma reklamowa, mimo że codziennie przewijają się przez nią miliony użytkowników. Zamieszczenie tam filmu nic nie kosztuje, a może zdziałać cuda dla twojej firmy. Pamiętaj jednak, by stworzona przez ciebie reklama była rzeczywiście atrakcyjna i dobrej jakości.
Drukuj!
Stworzenie drukowanych materiałów promocyjnych jest proste, niedrogie, i jest świetnym sposobem na wygenerowanie zainteresowania twoją firmą. Teczki reklamowe, kalendarze, notesy – każdy z tych produktów niesie ze sobą określone korzyści. Teczki reklamowe na przykład, oprócz funkcji marketingowej, będą także doskonałym narzędziem do organizowania dokumentów dla ciebie i pracowników twojej firmy. Tego rodzaju drukowane gadżety możesz rozdawać podczas różnego rodzaju spotkań czy konferencji, a także rozsyłać aktualnym i potencjalnym klientom na zachętę. Możesz też postawić na wielość i wygenerować wiele różnych materiałów promocyjnych. Po włożeniu ich do teczki reklamowej będziesz miał gotowy pakiet do rozdania.
Utwórz newsletter
Newslettery pomagają utrzymać kontakt z obecnymi klientami i wejść na rynek potencjalnych klientów. Twój niewsletter nie powinien jednak służyć jedynie do wysyłania klientom reklam. Skorzystaj ze swojego newslettera, aby dostarczyć klientom cennych informacji, które sprawią, że twoja firma zostanie zapamiętana i będzie się dobrze kojarzyć.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|