Okres świąt Bożego Narodzenia i koniec roku kalendarzowego to czas podsumowań. Działy handlowe sprawdzają swoje wyniki sprzedażowe, działy zakupów podsumowują obroty z dostawcami a działy HR oceniają pracowników. Dzięki wykonaniu takiego podsumowania, firmy mogą ocenić którzy pracownicy, kontrahenci i dostawcy są dla nich szczególnie ważni i komu zawdzięczają najwięcej. Wszystko to po to, aby móc w tym szczególnym okresie podziękować za wspólne dokonania w mijającym roku.
Sposobów na okazanie wdzięczności jest wiele. Oczywiście w przypadku pracowników najmilej widzianą formą są premie finansowe. My proponujemy jednak Państwu skorzystanie z upominków z logo Waszej firmy. Dzięki czemu możecie podziękować swoim partnerom biznesowym a jednocześnie przypomnieć o swojej marce i wykorzystać upominek do działań reklamowych.
A pomysłów na świąteczne upominki promocyjne nie ma końca. Do najpopularniejszych należą:
- kosze prezentowe
- słodycze reklamowe ( tutaj ciekawym pomysłem są kalendarze adwentowe które dostarczone na koniec listopada będą o sobie przypominać każdego dnia aż do wigilii )
- alkohole zapakowane w drewniane skrzynie z grawerem
- kubki termiczne oraz kubki porcelanowe z motywem świątecznym ( gorąca kawa i herbata smakują znacznie lepiej w mroźne dni )
- czapki oraz rękawiczki zimowe ( zwłaszcza modele wyposażone w gumowane końcówki palców które umożliwiają obsługę ekranów dotykowych)
Kolorem świąt Bożego Narodzenia jest oczywiście czerwone. Więc automatycznie rośnie także popularność wszystkich innych produktów które występują w tym kolorze. Działom marketingu polecamy także produkty które tworzą świąteczną atmosferę. Do hitów sprzedażowych należą co roku: skarpety na prezenty, bombki z logo oraz ozdoby choinkowe i oczywiście czapki św.Mikołaja.
Wielu osobom może wydawać się, że do świąt jest jeszcze dużo czasu i spokojnie zdążą się do nich przygotować. Przyszykowanie się do świąt z odpowiednim wyprzedzeniem zapewnia dwie ważne rzeczy. Nie musimy się obawiać czy zamówiony towar zostanie dostarczony na czas ( a producenci gadżetów reklamowych w tym okresie mają zazwyczaj znacznie dłuższe okresy realizacji ) oraz możemy wybierać spośród znacznie szerszego asortymentu ( gadżety świąteczne mają ograniczone stocki magazynowe – tak aby niesprzedany towar nie zalegał na magazynie przez kolejnych 12 miesięcy ).
O pozytywnym wpływie na rozpoznawalność marki jakie dają gadżety reklamowe, wiedzą chyba wszyscy i nikogo nie trzeba o tym przekonywać. Kto pierwszy dokona zakupów może wybierać spośród setek wzorów i modeli. Ci którzy będą czekać do grudnia będą musieli poświęcić znacznie więcej czasu na znalezienie odpowiedniego produktu który będzie dostępny we właściwej ilości.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej firmy Neogroup na której znajdziecie Państwo blisko 30 000 gadżetów reklamowych a wśród nich dwie specjalnie przygotowane kategorii produktowe które prezentują wyselekcjonowane upominki świąteczne oraz słodycze związane ze świętami Bożego Narodzenia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|