Nowy procesor Sandy Bridge oraz internetowy sklep z aplikacjami AppUp to nowości, którymi w przyszłym roku Intel będzie walczył o polski rynek.
reklama
Największy producent procesorów na świecie ma już 85 proc. udziałów w polskim rynku. Mimo to nie rezygnuje z walki o nowych klientów.
W przyszłym roku Intel chce je zwiększyć. Ma mu w tym pomóc druga generacja procesorów Intel Core i3, i5 i i7 z nowej linii Sandy Bridge, które wspierają grafikę i rozwiązania 3D. Wyposażone w te urządzenia komputery Acer, Samsung, Lenovo czy Sony pojawią się na polskim rynku pod koniec stycznia przyszłego roku. Oddział Intela w Polsce będzie wspomagał ich sprzedaż kampaniami reklamowymi i marketingowymi prowadzonymi wspólnie z producentami komputerów i sieciami handlowymi, a także własnymi akcjami. Wykorzystywany będzie głównie internet i serwisy społecznościowe, takie jak Facebook.
Tomasz Klekowski, dyrektor Intela na Europę Środkową i Wschodnią, powiedział „DGP”, że to nie jedyna nowość, która w przyszłym roku pojawi się w Polsce. Zapowiada też działania promujące sprzedaż nowych technologii i procesorów serwerowych dla firm. Intel zwiększy też swoją aktywność w promowaniu swojego internetowego sklepu z aplikacjami AppUp. Można z niego ściągać i instalować na komputerach zarówno darmowe, jak i płatne aplikacje. Spółka uruchomiła go w tym roku, by wejść na szybko rosnący rynek aplikacji zdominowany dotychczas przez AppStore koncernu Apple oraz Android Market Google’a. Oba oferują aplikacje na telefony komórkowe i tablety. AppUp Intela – na netbooki, a w przyszłości pewnie na smartfony. Dotychczas nie był on promowany na polskim rynku.
Więcej na ten temat w Forsal.pl: Intel szykuje ofensywę na polskim rynku
Mf, Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|