Akademia Ganymede wraca po wakacyjnej przerwie z nowymi tematami i pomysłami. W październiku karty rozdają indie developerzy - zarówno w roli prelegentów, jak i gości.
reklama
Inauguracyjne spotkanie odbędzie się już w czwartek, 1 października, o godzinie 17.30. Rezerwujcie swoje kalendarze. Będzie się działo! Możecie zarejestrować się tutaj.
W planie na październik między innymi:
Słów kilka o inspiracji – wykład motywacyjny Konrada Gadziny, Interaktywne audio – wykład Krzysztofa Bińczaka oraz Back to Academy Party w Cybermachinie. Kolejne spotkania poprowadzą Michał Marcinkowski, który przedstawi kulisy powstawania gry King Arthur's Gold, Krzysztof Bińczak opowie o udźwiękowianiu gier od mobile do AAA, Jakub Lisiński wprowadzi Was w dobre praktyki indie, natomiast Tomasz Kaczmarek opowie o korporacyjnej karierze indyka. Kolejne spotkanie poprowadzi Jakub Wójcik, przybliżając kulisy współpracy mediów z deweloperami. Cały cykl zamknie Łukasz Malik, skupiając się na ciężkim życiu indie developera z punktu widzenia PR.
Kolejny miesiąc to spotkania deweloperów z mediami. Co z tego wyniknie? Przyjdźcie i zobaczcie sami. Zachęcamy do śledzenia profilu Ganymede Academy na FB – tam na bieżąco publikujemy szczegóły i terminy następnych spotkań. Pamiętajcie, aby zarejestrować się na wydarzenie. Ilość darmowych biletów jest ograniczona!
Dokładny plan kolejnych spotkań z cyklu Indie:
17.30 „Inspiruj i daj się zainspirować” - wykład motywacyjny poprowadzi Konrad Gadzina, senior software engineer w Ganymede, który opowie o samorozwoju, roli inspiracji w osiąganiu celów, znaczeniu społeczności i networkingu.
18.30 „Wprowadzenie do interaktywnego audio” - drugi wykład
związany z muzyką poprowadzi Krzysztof Bińczak, redaktor serwisu GameMusic.pl,
fan gier wideo i dobrej muzyki, zawodowo ekonomista, a także harmonijkarz,
którego pociąga inżynieria dźwięku. Opowie on o miejscu działu audio w zespole
deweloperskim, wskaże różnice w komponowaniu muzyki filmowej a tej do gier oraz
przedstawi podstawowe techniki dźwięku adaptacyjnego.
20.00 Welcome Back Party w Cybermachinie
Michał Marcinkowski, „King Arthur's Gold Postmortem” - autentyczna historia dwojga ludzi, pracujących zdalnie po przeciwnych stronach globu. Zaprezentowane przez Michała Marcinkowskiego (twórcy m.in. Soldat, King Arthur's Gold i Trench Run) prawdziwe, praktyczne porady, sekrety i konkluzje na temat designu, codziennej pracy, kolaboracji, biznesu i marketingu z pewnością przydadzą się wszystkim początkującym twórcom.
Krzysztof Bińczak, „Od mobile do AAA - udźwiękawianie projektów o różnej skali” – case study soundtracków do gier różnej wielkości, wpływ ograniczeń technicznych na produkcję muzyki, planowanie podkładu dźwiękowego zależnie od skali projektu. Prelegent jest redaktorem w serwisie GameMusic.pl.
Jakub Lisiński, „Dobre praktyki Indie”. Prelegent jest programistą i projektantem The Shadowborn, wygrał konkurs Indie Showcase podczas Digital Dragons 2015.
Tomasz 'Fanotherpg' Kaczmarek, „Myślał indyk o niedzieli, a w sobotę do korpo go wzięli”. Prelegent jest polskim indykiem mającym na koncie około 50 gier, pasjonuje go finansowanie społecznościowe, dodatkowo jest pomysłodawcą i założycielem konferencji Zjazd Twórców Gier.
Jakub Wójcik, „Development w ręce ludu”. Prelegent jest założycielem serwisu 1ndieWorld - największego portalu w Polsce zajmującego się grami niezależnymi.
Łukasz Malik, „Trudne życie indyka” – punkt wyjścia prezentacji to opis rosnącej konkurencji w tym segmencie oraz próby wyjścia z pułapki robienia kolejnej pixel artowej platformówki, część główna prelekcji to prezentacja możliwości prowadzenia kampanii PR tego typu projektów. Prelegent jest redaktorem naczelnym serwisu GRYOnline.pl od 2005 roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
3,5 tys. zł za naruszenie praw do zdjęcia Miłosza. Fotografka chciała znacznie więcej!