Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

iFirma: komunikacja kluczem do ekspansji

04-11-2008, 11:37

Platforma rachunkowości internetowej iFirma.pl powierzyła zwiększenie efektywności serwisu oraz ukształtowanie właściwego wizerunku marki agencji interaktywnej Digital One.

iFima.pl od wielu miesięcy proponuje swoim odbiorcom kompleksowe rozwiązania z zakresu księgowości online, a także stałą opiekę doradców, którzy pomagają rozwiewać wątpliwości użytkowników. Sama usługa lub produkt to jednak nie wszystko, trzeba go jeszcze bowiem odpowiednio zaprezentować i przekazać konsumentom. Stąd też decyzja o podjęciu współpracy z agencją interaktywną.

Digital One poinformowała w komunikacie prasowym, że opracowała szczegółowy plan działania w obszarze komunikacji interaktywnej dla serwisu iFirma.pl, będący zarazem punktem wyjścia do zastosowania nowych rozwiązań oraz ekspansji na polski rynek. Nowa strategia zakłada działania sprzedażowe, wizerunkowe oraz nastawione na zbudowanie świadomości marki na rynku.

Agencja zajęła się również przygotowaniem web corporate identity, w tym także nowej warstwy wizualnej serwisu iFirma.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag strategietag iFirma.pltag Digital One